خبرهای داغ:
سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی از عملکرد این حوزه بازدید و سرکشی نمود.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۸۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی ابراهیمی خاکباز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در ابتدای این جلسه گزارشی را از وضعیت حوزه استحفاظی و عملکرد پایگاهها در راستای ماموریت های ابلاغی ارائه نمود در ادامه فرماندهان پایگاه ها و مربیان شجره طیبه صالحین نیز گزارشی را از اقدامات اجرا شده ارائه نمودند.

سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در ادمه طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بسیجیان ابراز کرد: تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته در بسیج بایستی با برنامه ریزی جهت دار همراه باشد و ما را به اهداف مورد نظر برساند.

وی افزود: به لطف خداوند روز به روز سپاه و بسیج در حال رشد و تعالی است و می توان از ظرفیتهای بسیج بهترین بهره را در اجرای برنامه ها برد.

گفتنی است در این سرکشی امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از شورای فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) سردار مهدوی نژاد را همراهی می کردند.



ارسال نظرات