چهارمین دوره طرح قرآنی ، فرهنگی «رمضان بهار قرآن» در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۵۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، چهارمین دوره طرح قرآنی، فرهنگی «رمضان بهار قرآن» در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار می شود. 

 به منظور ارتقای سطح معرفت و دانش استادان و کارکنان دانشگاه در حوزه فرهنگ و معارف آسمانی و ملکوتی کلام ا... مجید به ویژه آشنایی بیشتر با تفسیر آیات و بهره مندی از زلال معارف و رهنمودها و دستورات حیات بخش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال جاری، چهارمین دوره طرح فرهنگی «رمضان بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اجرا می شود.
 
 این طرح شامل کارگاه آموزشی آشنایی با تفسیر قرآن کریم (تفسیر سوره حدید) و به مدت 16 ساعت از منابع تفسیر مجمع البیان شیخ طبرسی، تفسیر المیزان علامه طباطبایی، تفسیر نمونه آیت ا... مکارم شیرازی و تفسیر نور استاد قرائتی می باشد و تمام کارمندان تمام وقت رسمی و قراردادی و اعضای هیأت علمی تمام وقت و نیمه وقت و حق التدریس دانشگاه نیز می توانند در این طرح شرکت نمایند و کلیه شرکت کنندگان در طرح می بایست در آزمون پایانی دوره شرکت نمایند. 
 
گفتنی است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فضای حفظ قرآن در جامعه، استادان و کارکنان شرکت کننده ای که قادر به حفظ کل سوره حدید شوند پس از شرکت در آزمون حفظ و اعلام نتایج، مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات