محفل انس با قرآن و جزء خوانی قران کریم امروز و در اولین روز از ماه مبارک رمضان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی و کارکنان پایور و سرباز ناحیه ثارالله یزد برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۶۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگز اری بسیج از ناحیه ثارلله یزد: محفل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن کریم امروز و در اولین روز از ماه مبارک رمضان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی وکارکنان پایور و سرباز ناحیه ثارالله یزد برگزارشد.

در این محفل نورانی جزء اول از قرآن کریم توسط برادران پایور و سرباز تلاوت گردید و در پایان حجت لاسلام ملایی با عرض تبریک این ماه پرفضیلت و فرصت استفاده از برکات این ماه و انس با قرآن مطالبی بیان نمود.

وی با اشاره به آیه 183 سوره بقره که خداوند می فرماید: ای اهل ایمان بر شما هم روزه داشتن فرض گردید چنانچه امم گذشته را فرض شد و این دستور برای آن است که پاک از شهوات پست حیوانی شده و پرهیزگار شوید گفت:

 «اگر انسان می خواهد از آتش جهنم رهایی یابد و خود را نجات بدهد روزه بگیرد.»

وی ادامه داد روزه بدن را سالم نگه می دارد وکسی که در این هوای گرم روزه بگیرد قطعا ثواب بیشتری می برد و انسان باید تمام اعضاء و جوارحش روزه باشد و مراقبت از خودش داشته باشد و فقط انسان گرسنگی و تشنگی نکشد.

حجت لاسلام ملایی در پایان به کارکنان توصیه نمود که فرصت فضیلت این ماه نزول قرآن را ازدست ندهند و از درگاه خداوند استغفار و طلب مغفرت و آمرزش داشته باشند و خصوصا در شبهای لیالی قدر خودسازی معنوی داشته باشند وکمک به نیاز مندان و استفاده از ثواب افطاری را فراموش نکنند.

ارسال نظرات