مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: مراسم جزخوانی قرآن کریم به همت پایگاه امام حسن مجتبی(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در بوستان ولایت محله جوادیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۷۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
محمد شاهینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به بهار قرآن گفت: با برنامه ریزی انجام شده و همکاری پایگاه امام حسن مجتبی(ع) مراسم جزخوانی قرآن کریم در قالب طرح بوستان سلامت در بوستان ولایت محله جوادیه واقع در خیابان امیرالمونین(ع) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت 22 الی 24 از شب اول ماه مبارک رمضان در این بوستان برگزار می شود و انشالله مردم و اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان حضور پرشور در این برنامه خواهند داشت.

مسئول فرهنگی اجتماعی حوزه خاتم تصریح کرد: این برنامه چند سالی است که با استقبال اهالی در بوستان ولایت برگزار می شود و امسال در کنار جزءخوانی، تفسبر قرآن و ایستگاه نقاشی برای کودکان و حفظ سوره یاسین نیز اجرا می شود.

شاهینی با اشاره به طرح بوستان سلامت و اجرای آن در پارک های شهدای محراب و آبشار شاهرود گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این برنامه از ساعت 22 الی 2 بامداد در قالب برپایی ایستگاه های مختلف فرهنگی هنری و پرسش و پاسخ با همکاری اقشار مختلف بسیج و فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود آغاز می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها