باند ۳ نفره سارقان در شهرستان بروجرد منهدم شد/ کشف یک کیلوگرم هروئین در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: باند ۳ نفره سارقان منهدم و ۲۰ فقره جیب‌بری در شهرستان بروجرد کشف شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۸۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره جیب‌بری در بروجرد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و در نهایت باند ۳ نفره سارقان منهدم و ۲۰ فقره جیب‌بری در شهرستان بروجرد کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به جیب‌بری می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سه نفر با یک دستگاه موتورسیکلت با کمین کردن جلوی بانک و باجه‌های عابر بانک‌ها با شناسایی و تعقیب افراد سالخورده به‌صورت غافلگیرانه در معابر خلوت از ضعف و ناتوانی مالباختگان سوءاستفاده و ربودن وجه نقد آنان متواری می‌شدند.

دلیری تصریح کرد: راکبین موتورسیکلت مذبور اطراف یکی از بانک‌های سطح شهرستان بروجرد توسط مأموران کلانتری 11 این فرماندهی شناسایی که با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرده و با تعقیب و گریز پلیس موتورسیکلت آنان توقیف و یکی از سرنشینان آن  دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده و مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم ارتکابی خود اعتراف و اذعان کرد، با همدستی دو نفر دیگر اقدام به جیب‌بری می‌کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: مأموران بلافاصله در عملیاتی دیگر دو همدست دیگرش را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند که در بازجویی‌های اولیه به 20 فقره جیب‌بری اعتراف کرده و با شناسایی مالباختگان تحویل مقام قضایی شدند.

سارق منازل دورود دستگیر شد

سرهنگ هدایت الله حسنوند اظهار داشت: سارق حرفه‌ای تحت تعقیب دستگیر و 30 فقره سرقت منزل در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی چندین فقره سرقت منزل در شهرستان دورود، رسیدگی به این موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: مأموران این پلیس به شکل گسترده تحقیقات خود را آغاز کرده و سارق حرفه‌ای و تحت تعقیب را در دورود شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های انجام‌شده متهم به بیش از 30 فقره سرقت منزل در دورود و سایر استان‌های کشور اعتراف کرد.

کشف یک کیلوگرم هروئین در لرستان

سرهنگ علی فرخی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان طی عملیاتی یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک اقدام اطلاعاتی و برنامه‌ریزی‌ شده یک دستگاه پژو 405 که در حال انتقال مواد مخدر از استان‌های هم‌جوار به خرم‌آباد بود را در  محور ورودی شهرستان دوره چگنی شناسایی و آن توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: مأموران در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودروی مذکور یک کیلوگرم هروئین کشف و در این رابطه یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌آباد طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به کشف مقدار یک کیلو و 400 گرم تریاک و یک کیلو  و250 گرم شیره تریاک در منزل یک سوداگر مرگ شده و یک نفر توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر شد.

ارسال نظرات