مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه طارم خبر داد

برگزاری مراسمات قرآنی به مناسبت ماه رمضان در طارم

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه طارم از برگزاری مراسمات قرآنی به مناسبت ماه رمضان در طارم خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۹۲۳۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

حجت‌الاسلام محب‌علی احدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط سپاه ناحیه طارم اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تزکیه روح و نفس است، تصریح کرد: در این ماه فرصت مناسبت برای انجام اعمال نیک و جبران گذشته فراهم می‌شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه طارم با بیان اینکه غلبه بر نفس یکی از محبوب‌ترین اعمال در ماه رمضان است، اضافه کرد: ماه رمضان ماهی است که بیش از صد نام برای آن از جمله توبه و انابه شمرده‌اند،که بهترین نام مهمانی خداست.

وی با اشاره به اینکه علت نام‌گذاری ماه رمضان به این نام این است که رمضان برگرفته از( رمض)یعنی سوزاننده گرفته شده است، افزود: از همین رو رمضان را رمضان گویند چون انسان می‌تواند در این ماه پر خیر و برکت گناهان خویش را بسوزاند و پاک شود.

احدی در ادامه با تشریح برنامه‌های سپاه طارم در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: در همین راستا طی روزهای شنبه،دوشنبه،چهارشنبه تفسیر سوره تغابن برای پایوران برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه نیز کلاس اخلاق برای پایوران و سربازان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: روز های پنجشنبه نیز محفل انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار