رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در گفتگو با بسیج:
رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه اصل ولایت یکی از بزرگترین ارزش های انقلاب است گفت: خیلی ها اعتقاد دارند اگر ولایت فقیه نبود، هرکدام ازتوطئه های دشمنان ازجمله فتنه 88، به تنهایی می توانست نظام را ازپا دربیاورد.
کد خبر: ۸۵۲۹۲۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه یکی از ویژگی های نفاق جدید این است که خود را منتسب به امام خمینی(ره) می داند، اظهار کرد: نفاق جدید در زمان پیروزی انقلاب و بعد از آن، با توجه به اهداف و نیات خود نقش آفرینی داشتند، اما همان جریان با همان عناوین، امام و شاخصه های امام را تحریف می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه خوئینی ها در زمان امام(ره) منافق بود، اعلام کرد: او کسی است که می گوید که در زمان امام خمینی(ره) نیز ولایت فقیه را قبول نداشتم اما نمی توانستم در دوره امام اظهار کنم.
 
رئیس مجمع عالی بسیج یکی از بزرگترین ارزش های انقلاب را اصل ولایت دانست.
 
سردارعلیزاده با تاکید براینکه نفاق جدید وقتی پای منافع خود، منافع حزب و گروه و خانواده به میان می آید، ارزشها و اصول انقلاب را نادیده می گیرند، گفت: امام(ره) در وصف برخی ها سخنانی داشته است و در انقلاب مسئولیت های مهمی داشتند، اما ایشان فرمودند «میزان حال فعلی افراد است».
 
وی یکی از ملاک های امام خمینی(ره) برای صراط مستقیم را جمله « میزان حال فعلی افراد است» که در وصیت نامه ایشان آمده است، عنوان و خاطرنشان کرد: امام(ره) در وصیت نامه فرمودند اگر کسانی تائیدیه هایی از من گرفتند، وقتی از مسیرخارج شدند، ملاک حال فعلی آنهاست، اما جریان نفاق، مصداق این جمله را طاغوتی ها می دانند و موضوع را به صورتی بیان می کنند که خود مصداق آن قرار نگیرند.
 
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان تصریح کرد: یکی دیگر از ملاک های امام(ره) این است که هر وقت دشمن از شما تعریف کند درخود شک کنید، اما نفاق جدید برای اینکه مصداق این کلام نباشد آمریکا را دشمن نمی داند و آن را جای همه ی دنیا می نشاند و می گوید ما باید با همه دنیا تعامل داشته باشیم.
 
سردار علیزاده با تاکید بر اینکه باور قلبی نقاق جدید یک چیز است و آن چیزی که می گویند و ظاهر می کنند چیز دیگری است، افزود: نوع عملکرد منافقانِ اوائل انقلاب، تحت عنوان مجاهدین خلق، همین طور بود، با این تفاوت که آنها در قالب یک سازمان عمل می کردند و مردم آنها را می شناختند.
 
وی با بیان اینکه نفاق جدید، سازمان ظاهری و علمک ندارد و در بین خواص جامعه اظهارنظر می کند، گفت: شناخت آن، کار آسانی نیست و در دوره های انقلاب حضور داشتند و نقش آفرین بودند اما مجاهدین خلق در پیروزی انقلاب نقش نداشتند و شناخته شده بودند.
 
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در 29 خرداد 88، جریان فتنه را از جریان انتخابات تفکیک کردند، تاکید کرد: ایشان جریان فتنه را در بعد داخلی و خارجی شفاف و تفکیک کردند و به داخلی ها تاکید داشتند که خود را به آنها گره نزنید.
 
سردار علیزاده اضافه کرد: وقتی مردم براساس فرمایش ولی فقیه صحنه را ترک کردند، حرکت فتنه گران کامل شناسایی شد وتکلیف مردم، خواص و هم تکلیف آنهایی که در جریان فتنه قرار گرفتند، مشخص شد.
 
وی با بیان اینکه خیلی هایی که از فرمایشات رهبری آگاه شدند، نظر قبلی خود را ترک کردند افزود: وقتی که صف مردم و نیروهای ارزشی از جریان فتنه جدا شد، فتنه گران و دولت های سلطه گر غربی که پشتوانه سیاسی و مادی از آنان می کردند، شناسایی شدند و در عاشورا مردم در خیابان ها ریختند و ختم فتنه را کامل کردند.
 
رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه موضوعی که ملت ایران به همه ملت ها فهماند، مشخص شدن نقش ولایت در حفظ نظام و در حمایت از حقوق مردم است، گفت: خیلی ها اعتقاد دارند اگر ولایت فقیه نبود، هرکدام از توطئه های دشمنان از جمله فتنه 88، به تنهایی می توانست نظام را ازپا در بیاورد.
 
 

ارسال نظرات