فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: هدف از برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و شاد و مفرح سالم برای مردم در سواحل در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۲۹۲۵۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار محمد علی‌ علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگی طرح سلامت دریا لوندویل در جمع مردم این شهر با تبریک ماه رمضان، اظهار کرد: در این ماه درهای بهشت به روی مومنان بازمی‌شود و دست های شیطان بسته که باید تلاش کنیم با انجام اعمال خیر و پسندیده خود را به ایزدمنان نزدیک کرده و توشه ای برای آخرت مان جمع آوری کنیم.
 
وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و شاد و مفرح سالم برای مردم در سواحل در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
 
فرمانده سپاه ناحیه آستارا یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و تصریح کرد: شهیده طیبه واعظی به خاطر حفظ حجاب خود گفت که «مرا بکشید اما چادرم را برندارید» و بانوان ما نیز با الگوگیری از این شهدای بزرگوار باید اینگونه باشند.
 
سرهنگ علیزاده با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۵ شهید غواص، گفت: شهدا قهرمانان واقعی هستند و در شهدای غواص آمدند ما را از غرق شدن گناهان نجات و مسیر سعادت را به ما نشان دهند.
 
وی اضافه کرد: شهدا زنده اند و ماموریت دارند و این شهدای غواص آمدند تا ما را از تاریکی به سوی روشنایی و نور هدایت کنند و نگذارند به دام شیطان بیافتیم.
 
وی با بیان اینکه دشمنان از طریق ماهواره به جنگ ما آمده اند، تصریح کرد: دشمنان از طریق برنامه های ماهواره ای می‌خواهند فرزندان ما را از ما بگیرند و باید هوشیار و آگاه باشیم.
 
سرهنگ علیزاده با اشاره به اهمیت حجاب در دین اسلام، گفت: ماهواره بی‌حجابی را در جامعه ترویج می‌کند و باید با خطرات این ابزار دشمن آگاه باشیم و آن را از خانه های خود دور کنیم.
 
 

ارسال نظرات