به منظور ارتقاء توان رزمی فرهنگی بسیجیان؛

فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان های عاشورای حوزه های مقاومت بسیج فریمان برگزار شد

فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان های عاشورای حوزه های مقاومت بسیج فریمان با هدف ارتقاء توان رزمی فرهنگی بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۲۵۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان های عاشورای حوزه های مقاومت بسیج سپاه فریمان با حضور بسیجیان غیور و دلاور و همیشه در صحنه به صورت همزمان در 3 محور عملیاتی شامل منطقه عمومی فريمان، قلندرآباد و فرهادگرد به مدت یک روز برگزار شد. 

این فراخوانی با هدف ارتقاء توان رزم و بینش اعتقادی و آمادگی میدانی و آشنایی اعضای گردان با نقش پایگاه های مقاومت در عرصه های مختلف بسیج، آشنایی با مباحث مربوط به پدافند غيرعامل، ايست و بازرسي، آموزش های عملی امداد و نجات به منظور کمک رساني بسیج در حوادث و همچنین روش های عملی جهت یابی، تخمین مسافت و پیاده روی و راهپیمایی شبانه بود که با حضور از اساتید بسیجی و تلاش شرکت کنندگان، اهداف مورد نظر با موفقیت برآورده شد.

گفتنی است برگزاری نماز جماعت و قرائت دعا ، نشست نهضت روشنگري باسخنراني«بازياد» كارشناس ارشد مسائل سياسي درخصوص تبيين مسائل هسته اي و سياست خارجي و مسائل داخلي و منطقه اي از دیگر برنامه های این فراخوانی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار