استاد حوزه علمیه بسطام گفت: حرکت در صراط مستقیم بر اساس مبانی و آموزه های دین اسلام جز با استقامت محقق نمی شود و باید با سلاح ایمان و بصیرت در این مسیر توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۵۲۹۲۹۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام مصطفی سلیمانی در نشست معرفتی بصیرتی خواهران بسیجی پایگاه حدیث حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول که با حضور بیش از 100 نفر در محل پایگاه بسیج روستای گرمن بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: سه گروه هستند که با مُردنشان پرونده عملشان بسته نمی شود، اول عالمی که خیرش به مردم برسد،دوم کسی که در ساخت و ساز یک بنای خیر کمک کند و سوم کسی که اولاد صالح داشته باشد.

استاد حوزه علمیه بسطام خاطرنشان کرد: امروز دور تا دور ایران جنگ است جز ایران و ما در صلح و امنیت و ثبات هستیم هر چند ضعف هایی است و طبق فرموده رهبر انقلاب ما تا ایده آل ها فاصله داریم و مشکلات مختلف اقتصادی و هست منکر نمی شویم اما اصل کار را ببینیم که چه کار مهمی شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما می دانند که بالاترین کسی که می شود تخریب کرد تا کشور تخریب شود زن است و آنها زنان را مورد هجمه قرار می دهند و تمام توان خود را در جنگ نرم قرار داده اند.

سلیمانی با تاکید بر شکرگذاری در مشکلات گفت: اگر قدر نعمت را ندانیم از ما گرفته می شود و باید به خاطر خدا کار کنیم و مانند امام و شهدا رابطه مان را با خدا مستحکم و خدا را رها نکنیم.

وی عنوان کرد: اگر درخت ریشه نداشته باشد مقاومتی ندارد و دل هم مثل درخت است که با یاد خدا ریشه مستحکمی پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه بسطام تأکید کرد: دشمنان می خواهند با ایجاد شک و تردید در جامعه ما این قوت و استحکام درونی را از ما بگیرد و باید هوشیار باشیم و از این مسیر سخت عبور کنیم.

وی افزود: حرکت در صراط مستقیم بر اساس مبانی و آموزه های دین اسلام جز با استقامت محقق نمی شود و باید با سلاح ایمان و بصیرت در این مسیر توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها