خبرهای داغ:
رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان در آیین بزرگداشت 175 شهید غواص؛
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بر الگوپذیری از مرام و مسلک شهدا تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در برهه کنونی حراست و حفاظت از خون شهدا و عمل به وصایای آن دلیرمردان است.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،حجت الاسلام محسن فاطمی‌نیا در آیین بزرگداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص تازه تفحص شده که با حضور مردم شهیدپرور سمنان در مسجد اباصالح المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 175 شهید غواصی که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده اند، اظهار داشت: ایثار و فداکاری غواصان دریادل دوران دفاع مقدس هرگز از یادها نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه شهدا نماد ایستادگی و مقاومت برابر ظلم و بیدادگری هستند، افزود: این 175 شهید غواص با دستانی بسته و با لبانی تشنه همچون شهدای دشت کربلا شربت شهادت را نوشیده اند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با تأکید بر الگوپذیری از سیره شهدا بیان کرد: چند روزی است که با حضور 275 نفر از شهدای غواص تازه تفحص شده فضایی مملو از اخلاق و معنویت در کشور ایجاد شده است.

فاطمی نیا عنوان کرد: درس غرور و عزت از درسهایی است که شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار جانشان به ما آموخته اند و این مرام و مسلک را باید ما نیز در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص تازه تفحص شده گفت: ملت ایران بار دیگر عهد و پیمان خود را با شهدا، امام شهدا و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید کردند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بر الگوپذیری از مرام و مسلک شهدا تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در برهه کنونی حراست و حفاظت از خون شهدا و عمل به وصایای آن دلیرمردان است.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه دشمنان مبانی اعتقادی و باورهای دینی و مذهبی را نشانه گرفته اند، اظهار داشت: مردم نباید فریب خطوط انحرافی دشمنان را بخورند؛ چرا هدف آنها جدایی مردم از ولایت و تفرقه افکنی میان مسلمانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها