عضو خبرگان رهبری گفت: چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد مشکلات اقتصادی تا حدی کم می‌شود اما این‌که بگویند مشکلات حل می‌شود جز طنز نیست.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله احمد خاتمی پنجشنبه شب در سی امین محفل انس سازمان بسیج جامعه پزشکی در مسجد الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع مسئولان و استادان حوزه سلامت اظهار داشت: بعضی می‌گویند با به نتیجه رسیدن مذاکرات مشکلات اقتصادی ما حل می‌شود این یک دروغ بزرگ است.

وی افزود: ما هم می‌خواهیم که مذاکرات به نتیجه برسد و اهداف ایران تامین شود اما ریشه مشکلات اقتصادی ما در ساختار اقتصادی است که متاسفانه ‍‍پس از انقلاب کار اساسی برای آن انجام نگرفته است.

این عضو خبرگان رهبری اذعان داشت: چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد مشکلات اقتصادی تا حدی کم می‌شود اما این‌که بگویند مشکلات حل می‌شود جز طنز نیست.

آیت‌ الله خاتمی با بیان این‌که باید مواظب دام شیاطین باشیم، افزود: مخالفت مطلق با مذاکرات اشتباه است به این ترتیب به دامی که دشمن پهن کرده است دامن می‌زنیم.

وی تاکید کرد: جامعه ما دو قطبی نیست و کشور یک رهبر محبوب و مطاع دارد و مردم و دولت کلام مقام معظم رهبری را به عنوان تصمیم نهایی قبول دارند.

این عضو خبرگان رهبری بیان کرد: زمانی که دولت و مذاکره‌کنندگان به صراحت اعلام کرده‌اند که از خطوط قرمز عبور نخواهند کرد باید بپذیریم اگر با اصرار وانمود شود که از خط قرمزها خواهند گذشت  به معنای در دام دشمن افتادن است.

آیت‌الله خاتمی افزود: ملت ما با دست خالی دولت سیاه رژیم پهلوی را سرنگون کرد و در هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت کرد اینها نمونه‌ای از توانستن‌های ملت ما است.

وی تاکید کرد: فرهنگ اعتماد به بیگانه یک ویروس خطرناکی است که باید در برابر آن هوشیار باشیم.

مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت  

این عضو خبرگان رهبری گفت: حتی اگر توافق کاملا به نفع ما به سرانجام برسد اما باید بدانیم که آمریکا دشمن و کافر است و مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ویروس بی‌تفاوتی در جهان اسلام گفت: امت اسلام امتی واحد هستند و سرنوشت ما گره خورده با سرنوشت جهان اسلام است.

وی اذعان داشت: کمکی که به جبهه‌های اسلام می‌کنیم در حقیقت دفاع از امنیت ملی کشورمان است فرهنگ انقلاب اسلامی آباد کردن زندگی مردم کشورمان همراه با کمک کردن به امت‌های اسلامی دیگر است.

آیت‌الله خاتمی خاطر نشان کرد: این ویروس‌ها خطرناک هستند باید با آگاهی از خطر این ویروس‌ها مذاکرات را ادامه دهیم اما به بیگانه دلبسته نشویم و از یاری به کشورهای اسلامی دیگر غافل نشویم و باید بدانیم که کشور ما یک کشور یکپارچه همراه با ولایت است.  

در محفل انس که یکی از قدیمی‌ترین و صمیمی‌ترین گردهمایی کشور پس از انقلاب اسلامی است مسئولان و استادان حوزه سلامت و بیش از 1500 استاد و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان و پیراپزشکان حضور داشتند.

ارسال نظرات