مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: بهترین اعمال در نزد خداوند متعال در ماه مبارک رمضان دوری از گناهان است.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۲۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام بخشش در مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی در سپاه رضوانشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا است البته این میهمانی با میهمانی‌های بشری متفاوت است و چون در میهمانی خداوند روح عبودیت و معنویت جاری بوده، در آن از بندگان با مغفرت الهی پذیرایی می‌شود.

وی با اشاره به فرصت های بدست آمده در این ماه مبارک اظهار کرد: یکی از فرصت های خوب در این ماه نزدیکی هرچه بیشتر به خداست و خداوند متعال در این ماه شیاطین را در غل و زنجیر بسته است و موانع را برداشته تا انسانها به درجات الهی و معنوی برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر یکی از فرصت های دیگر را فرصت خلوت با خدای تبارک و تعالی برشمرد و گفت: انسان در این ماه با خداوند متعال خلوت نماید و با نیایش و عبادت بندگی و عبودیت خود را کامل نماید.

حجت الاسلام بخشش با اشاره به آیه 121 سوره مبارکه بقره در خصوص انس با قرآن گفت: قرآن صرفاً زینت بخش خانه و محل کار نیست بلکه انسان در همه زمانها باید با انس گرفتن به قرآن و تدبر در آیات روح بخش آن، راه تعالی را پیدا و طی نماید.

وی در پایان از همه پاسداران و سربازان خواست که بیش از پیش با قرآن، اهل بیت ارتباط داشته باشند تا به درجات والای معنوی دست یابند.

ارسال نظرات