خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گفت: تشییع میلیونی 270 شهید دفاع مقدس و شعارهای ایستادگی و استقامت مردم ایران پیامی معنادار، واضح و روشن را به دنیا مخابره کرد.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه های اولین جمعه ماه مبارک رمضان که با حضور پرشور نمازگزاران روزه دار برگزار شد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه پالایش نفس از زنگارهای یکساله است.

 

وی ادامه داد: نشستن بر سر خوان نعمتهای الهی در ضیافت خداوند آدابی دارد که باید خود را با این آداب آموخته کنیم تا شیرینی طعم بندگی را در این میهمانی به ما بچشانند.

 

آیت الله علما همچنین خواستار رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و حفظ احترام این ایام برای تزریق روح معنویت به فضای شهرها و خیابان ها شد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به تشییع میلیونی پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس اظهار داشت: این حضور مردم و این دلدادگی به آرمانهای شهدا که همانا ایستادگی و مقاومت است پیامی معنا دار به سراسر دنیا اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: این حضور در واقع یک تجدید پیمان با آرمانهای غیر قابل تغییر و تحریف شهدا و امام راحل بود.

 

خطیب جمعه کرمانشاه خطاب به فرزندان مردم ایرن در تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بدانید و آگاه باشید که آمریکا شیطان بزرگ است و تغییری در سیاستهای خود نداده بلکه به خصومتهای خود افزوده است.

 

وی گفت: امروز انژی هسته ای نماد استقلال کشور هم در ظاهر و هم در باطن است چرا که بسیاری از نیازهای آینده انرژی و درمانی و کشاورزی کشور وابسته به داشتن دانش هسته ای است.

 

نماینده ولی فقیه در استان در پایان نسخه اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب را تنها راه چاره غلبه بر مشکلات کشور با تکیه بر داشته های داخلی و بومی عنوان کرد.


ارسال نظرات