خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

دستاوردهای هسته ای نظام حاصل خون شهدا و پایداری ملت ایران اسلامی است

امام جمعه قصرشیرین گفت: دستاوردهای هسته ای نظام حاصل خون شهدا و پایداری ملت ایران اسلامی است و هرگز آن را از دست نمی دهیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۵۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران افزود: امروز کشور ما کشوری مقتدر و توان مقابله با دشمنان را دارد لذا دستاوردهای هسته ای ما باید حفظ شود.

وی در ادامه خطاب به تیم مذاکره 1+5 اظهار کرد: همانطور که ولی امر ما فرمودند مذاکراتی باید صورت گیرد که خواسته های ملت ما بصورت تام و کامل برآورده شود و ملت ایران اسلامی خواهان انجام مذاکره از موضع قدرت است نه ضعف چرا که دشمن نیاز به توافق دارد نه کشور ما.

وی گفت: نظام اسلامی 36 سال با وجود تحریم های ظالمانه با عزت و سرافرازی در برابر زیاده خواهی های دشمنان مقابله و ایستادگی کرد و در صورت توافق باید تمامی تحریم ها لغو شود و برداشتن تحریم ها تدریجی نباشد.

خطیب جمعه قصرشیرین افزود: روند مذاکرات هسته ای نباید همراه با تردید باشد چرا که طرف مقابل ما در مذاکره از ملت مقتدر ما خواهش می کند و بعد از مذاکره دم از تهدید می زند تا هیبت پوشالی خود را حفظ کند.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: 1+5 و آمریکا بدانند که ملت و امت با بصیرت ما هرگز اجازه بازدید از مراکز نظامی را نخواهد داد و همانطور که تجربه نشان داده آمریکا و متحدانش قابل اعتماد نیستند و ایران اسلامی هرگز اجازه مصاحبه با دانشمندانش را نمی دهد.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: درهای آسمان برای بندگان در شب اول ماه رمضان گشوده می شود و مومنان فرصت دارند تا شب آخر ماه از فضیلت های بزرگ این ضیافت الهی بهره مند شوند.

امام جمعه قصرشیرین با تسلیت اول تیر ماه سالروز شهادت زایران حرم رضوی بدست ایادی آمریکا در عاشورای 73 گفت: این روز برگی بر جنایات آمریکا و ایادی افزود و چهره تروریست پرور آمریکا را نشان داد.

وی اضافه کرد: همچنین این روز نشان دهنده مظلومیت ایران اسلامی است که زخم خورده از تروریست است.

وی با اشاره در پیش بودن سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در سال 60 این روز را به تمامی کارکنان این نهاد تبریک گفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار