خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرپل ذهاب با بیان اینکه شهدا مسیر اصلی ولایت پذیری را با نور خود روشن کردند گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خوت پاک شهداست و همه باید ادامه دهنده راه این بندگان مخلص خدا باشیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۷۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام هوشنگ کریمی در یادواره زنان شهیده سرپل ذهاب افزود: تکریم شهدا در واقع پاسداشت و تکریم ایثار و اخلاص و ازخودگذشتگی است که شهدا به بهترین نحو آن را به انجام رساندند.

وی اظهار کرد: سیره شهدا برگرفته از سیره ائمه معصوم (ع) است که بهترین پاداش یعنی رسیدن به قرب الهی و نزدیکی اهل بیت در بهشت برین را برای آنها به ارمغان آورد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه شهادت بالاترین پاداش جهاد در راه خداست اظهار داشت: تکریم شهید و شهادت و خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب نیز در این آیین اظهار کرد: امنیت جامعه مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر است چرا که شهدا با نثار سرمایه زندگی خود بهترین هدیه را برای کشور به ارمغان آوردند.

سرگرد پاسدار مجتبی کاکایی تداوم سیره شهدا را تنها راه تعالی و پیشرفت جامعه دانست و افزود: جوانان امروز ما باید در ولایتمداری وعشق به میهن اسلامی شهدا را الگوی خود قرار دهند و تمامی عرصه های مختلف حضوری فعال و موثر داشته باشند.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت، در دوران هشت سال دفاع مقدس 804 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 148 نفر را زنان شهیده تشکیل می دهند.
ارسال نظرات