خبرهای داغ:
جانشین دبیر ستاد امر به معروف کرمانشاه مطرح کرد؛
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان امسال با عنوان جام امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۷۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی در نشست هم‌اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و اقدامات سال‌جاری این ستاد پرداخت.

کرمی از پخش مسابقه تلویزیونی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی در 70 محور آماده شده است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: جلسات زیادی در کرمانشاه برای آموزش امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

وی از افزایش سه برابری اقدامات مربوط به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه خبر داد و گفت: اجرای برنامه طلایه‌داران معروف یک اقدام خوب بود.

این مسئول توزیع کارت‌های هدیه مزین به احادیث و روایات را از جمله دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد و افزود: فضاسازی مناسبی باید با هماهنگی تمام ارگان‌ها و مسئولان در سطح شهر انجام بگیرد.

کرمی با بیان اینکه تمهیدات رسانه‌ای در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر انجام شده، ادامه داد: جشنواره و محفل‌های قرآنی و ختم قرآن برگزار می‌شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان امسال با عنوان جام امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط مبلغان در ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساماندهی آمران به معروف و ناهیان از منکر و فعال شدن گروه‌های تذکر لسانی باید انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش‌های لازم در قالب برنامه‌های اوقات فراغت از طریق کانون‌های مساجد باید صورت بپذیرد، عنوان کرد: آموزش ضمن خدمت به 2 هزار نفر از کارکنان ادارات در این زمینه ارائه می‌شود.


ارسال نظرات