خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

اتحاد و همدلی تنها راه برون رفت از مشکلات است

امام جمعه میامی گفت: باید دولت و ملت برای حل مشکلات بویژه مسکن و اشتغال جوانان دغدغه داشته باشند و تنها راه برون رفت از مشکلات اتحاد و همدلی می باشد.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۹۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع شهر میامی به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:اگر بخواهیم جامعه پویا و زنده داشته باشیم باید همیشه به یاد خدا باشیم و تقوای الهی پیشه کنیم و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس انسان می باشد.

امام جمعه میامی در ادامه به اهمیت اقامه نماز جمعه در جوامع اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد:این حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف بویژه نماز جمعه را باید قدربدانیم و از مشغولیت های کم ارزش صرف نظر کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی همچنین به تشییع باشکوه 275شهید در تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شهدا هدیه های آسماانی هستند که موجب گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی در جامعه می شوند و مردم را از خواب غفلت بیدار می کنند و تحولی در جامعه ایجاد می کنند.

صفایی پور گفت: ملت ایران در تشییع شهدا تجدید میثاق با شهدا و ولی امر مسلمین داشتند و برای حفظ عزت و استقلال کشور حضوری یکپارچه داشتند و این حضور مردم و پیامی که رهبر معظم انقلاب صادر فرمودند پیام مهمی با توجه به تحولات داخلی و خارجیی برای همه جوامع بین المللی داشت.

امام جمعه میامی تأکید کرد: پیامی که این حضور باشکوه به منطقه و جهان اعلام کرد هرگز ملت ایران دست از آرمانهای انقلاب برنداشته است و حتی نسبت به مذاکرات هسته ای نیز بر منافع خود و حفظ تمامیت ارضی تأکید دارد و زیربار هیچ امتیاز و زیاده خواهی از سوی اسکبار جهانی و آمریکا نخواهد رفت.

وی با اشاره به شعار سال94 مبنی بر همدلی و همزبانی میان دولت و مردم، اظهار داشت: باید در سایه اتحاد و همدلی در توسعه و پیشرفت جامعه خود تلاش کنیم و باید دولت و ملت برای حل مشکلات به ویژه مسکن و اشتغال جوانان دغدغه داشته باشند و تنها راه برون رفت از مشکلات اتحاد و همدلی است.

وی در ادامه نابسامانی حرم شهدای گمنام شهر میامی اشاره کرد و افزود: شهدای گمنام باعث افتخار کشور ایران و مردم شهرستان میامی می باشند و عزت و امنیت و استقلال امروز ما مدیون خون پاک شهداست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در خاتمه ضمن بیان اینکه ما هنوز دین خود را نسبت به شهدا ادا نکرده ایم تصریح کرد: باید با اتحاد و همدلی برای ساخت حرم شهدای گمام میامی تلاش کنیم و این حرم را از غربت نجات دهیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار