امام جمعه اشکذر عنوان کرد:

لازم است دستگاه قضا با «روزنامه اصلاح طلب آرمان» برخورد سخت کند

امام جمعه اشکذر ضمن محکوم کردن توهین یکی از روزنامه های "اصلاح طلب" با انتشار کاریاتوری زننده نسبت به مقام شهدای غواص از دستگاه قضا تقاضای برخورد سخت با توهین کنندگان را خواستار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۰۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به فراز دعایی از امام صادق (ع) اظهار داشت: انسان ها گاهی در محضر مردم طوری رفتار می کنند که در پیشگاه خداوند از آن جایگاه برخوردار نیستند و امام در دعای خود، از شر این رفتار به درگاه خداوند پناه می برند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" انجام دادن کار برای خدا را از دیگر بخش های این دعای شریف توصیف کرد و افزود: این از مهمترین لغزش گاه هایی که ممکن است سراغ هر کسی به خصوص کسانی بیاید که برای حفظ سمت خود دست به هر کاری می زنند غیر از رضای خدا.

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه در بین مسئولین نظام افرادی وجود دارند که برای ماندن در پست و سمت خود به هرکاری دست می زنند گفت: برخی حاضر اند دین خدا را زیر پا بگذارند، اما در پست و جایگاه خود باقی بمانند.

وی به تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای غواص در تهران اشاره کرد و گفت: مردم قدردان ایران اسلامی به خوبی به فداکاری این عزیزان واقف اند و با حضور پرشکوه خود تقدیر رهبری را از حضور خود کسب کردند.

امام جمعه اشکذر افزود: متاسفانه برخی افراد جاهل و مزدور بیگانه در داخل کشور در حرکتی زشت اینجور وانمود کردند که عده ای می خواهند از تشییع جنازه شهدای غواص استفاده سیاسی بکنند.

وی تصریح کرد: مردم در تشییع شهدای غواصی که برای حفظ و حراست کشور زنده به گور شدند به خیابان ها آمدند، کجای این حرکت سیاسی است؟، این رفتار ها  توهین به شعور مردم است.

حجت الاسلام طالبیان در ادامه  ضمن محکوم کردن توهین یکی از روزنامه های "اصلاح طلب" با انتشار کاریاتوری زننده نسبت به مقام شهدای غواص از دستگاه قضا تقاضای برخورد سخت با توهین کنندگان را خواستار شد.

وی با بیان اینکه عده ای برای رسیدن به منافع دنیایی خود حاضر اند تمام ارزش های الهی را زیر پا بگذارند از دستگاه قضایی کشور تقاضای برخورد سخت و قاطع را با چنین حرکت هایی داشت.

گفتنی است روزنامه آرمان وابسطه به جبهه اصلاحات و حامی خاندان "خاص" در شماره 2780 روز چهارشنبه 27 خردادماه 94، در ستون "کارتون" خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد.

 

براساس این  گزارش، در این طرح، غواصان بزرگوار و شهید کشورمان با بدنی برهنه به تصویر کشیده شدند به نحوی که در همان نگاه نخست، نوعی قبح زدایی از ساحت شهدا و توهین به آنان به ذهن مخاطب منتقل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار