مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختيار گفت: از اول تیر ماه سالجاری سهمیه سوخت ناوگان حمل ونقل عمومی بر اساس پیمایش تخصیص می یابد.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۶۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ از اول تیرماه سال جاری اختصاص سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس سهمیه ماهیانه پایه( برای خودروهای درون شهری و خودروهای کم فعالیت برون شهری) و بر مبنای اسناد حمل و نقلی همچون بارنامه، صورت وضعیت خواهد بود.

فريبرز كرميی در توضيح اين خبر گفت: در راستای استفاده بهینه از سرمایه ملی، افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه بین رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومي از اين پس تخصيص سوخت مصرفي ناوگان عمومي حمل كالا ومسافر براساس عملكردد پيمايش ناوگان از طريق سيستم بارنامه و صورت وضعيت (برخط) محاسبه مي گردد و ناوگان و رانندگاني كه فعاليت در حوزه حمل ونقل عمومي نداشته باشند. عملا" كارت هوشمند سوخت آنها غير فعال و سوخت تخصيصي قطع خواهد شد.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختياری، افزود: مبنای اصلی برای بررسی عملكرد ناوگان و میزان پیمایش صورت گرفته برای تخصیص سوخت موردنیاز براساس اسناد حمل و نقل ("بارنامه" براي ناوگان حمل كالا و "صورت وضعیت" جهت ناوگان حمل مسافر) مي باشد كه رانندگان عزيز بایستی نسبت به بروز رسانی اطلاعات كارت خودرو و VIN در سامانه كارت هوشمند ناوگان و اطلاعات شماره تلفن های همراه در این سامانه اقدام نمایند.

كرمی، ضمن تاكيد بر اخذ كارت هوشمند جهت رانندگان و ناوگان حمل ونقل و فعاليت بر اساس دريافت بارنامه و صورت وضعيت گفت: در صورت عدم ثبت عملكرد ناوگان در سسیستم های برخط و سامانه صدور بارنامه و صورت وضعیت اداره كل ، سوختی به خودرو اختصاص نمی یابد.

وی در پايان گفت: رانندگانی برونشهری كه در خصوص میزان سهمیه تخصیص یافته بر اساس اسناد حمل و نقل و همچنین برای دریافت میزان پیمایش ناوگان خود در طول دوره قبل با ارسال شماره كارت هوشمند ناوگان به شماره

60401 411و یا استفاده از سیستم USSD با شماره * 6040 *141 # و نیز با مراجعه به بخش استعلام كارت هوشمند سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (www.rmto.ir)و يا با مراجعه حضوری به ادارات حمل و نقل و پایانه های سراسر كشور اقدام نمایند .

شايان ذكر است : مرحله دوم اين طرح از اول مهرماه سال1395 براساس GPS اجرائي خواهد شد.

ارسال نظرات