خبرهای داغ:
مراسم افتتاح کلاس ها و برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه امام حسین(ع) با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم افتتاح برنامه ها و کلاس های ویژه ماه مبارک رمضان که با حضور کلیه پایوران و سربازان ناحیه برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام احمد احمدی طی سخنانی با بیان اینکه آموزش مقدمه هر تربیتی است، ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم بر ای آموزش مومنان با بهره گیری از تعالیم روحبخش قرآن کریم و رهنمودهای ائمه(ع) دانست.

وی با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام(ص)، روزه گرفتن در روزهای گرم را جهاد دانست و به بیان خاطراتی از گرمای ماه مبارک رمضان در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) همچنین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این ناحیه را تشریح کرد.

محمد علی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) نیز در این مراسم به اهمیت تدبر در قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: قرائت قرآن کریم ارزشمند است اما همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند، درک کردن آیات قرآن و تدبر در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: داشتن روح و روان پاک و تعقل و تفکر سالم دو شرط مهم برای تدبر صحیح در قرآن است.

مختاران در بخش دیگری از سخنان خود صبر و استقامت در دوران صدر اسلام را رمز پیروزی مسلمانان برشمرد و گفت: تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور ما نیز با صبر استقامت ملت شریف ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا خنثی خواهد شد.
وی افزود: برخی افراد سطحی نگر براین باورند که با برداشتن تحریم ها خیلی از مسائل و مشکلات درون کشور حل و فصل خواهد شد در حالی که باید بدانند سخت در اشتباهند.



ارسال نظرات