مسئول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه پایان هر فتنه آغاز فتنه دیگری است، گفت: هر جریان و اتفاقی که وحدت جامعه را هدف قرار می‌دهد، نشان از نفاق دارد، چرا که وحدت مورد نظر امام(ره) بوده است.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۷۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

بهروز جلائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه نصایح و دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان ولی امر، مرجع و ملجأ همه آحاد مردم، برای آنان وخواص جامعه روشنگر است، اظهارکرد: خواص همه افرادی هستند که بر جامعه اثرگذارند، ممکن است مسئولیت اجرایی نداشته باشند، با افکار عمومی سر و کار دارند و فعالان فضای رسانه‌ای کشور نیز جز خواص هستند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه 88 شبهه‌ای ایجاد شد و به جای اینکه خواص قضیه را روشن کنند، عده‌ای در این آزمون رد شدند، اعلام کرد: یکی از دلائل رد شدن برخی از خواص کشور، در امتحان فتنه 88 خود پسندی بود.

مسئول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم ایران با شعور و با بصیرت هستند، افزود: این موضوع در تشییع پیکر 270 شهید نیز، معلوم شد و بصیرتِ مردم با روشنگری، صبر و سعه‌صدرمقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه پیدا کرد و در 9 دی 88 ثابت کردند که پشت سر رهبر قرار گرفته اند.

جلائی با بیان اینکه تاریخ در مورد خواصی که در همه صحنه‌ها همراه مردم هستند، به خوبی یاد می‌کند، گفت: وقتی که در 9 دی، مردم به خیابان‌ها آمدند، رو سیاهی برای خواصی ماند که با مردم همراهی نکردند و در لج‌بازی و خودپسندی غرق شدند.

وی با تاکید بر اینکه پایان هر فتنه آغاز فتنه دیگری است، تصریح کرد: نفاق همیشه در جامعه اسلامی وجود دارد و ازدوران صدر اسلام، کسانی که به تعبیر قرآن، در دل عقده، کینه ومرض‌هایی دارند و سعی می‌کنند تا ظاهر خود را با جامعه همراه کنند و کینه‌ای که در دل دارند، در ظاهر آن را پنهان می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نفاق جدید نسبت به ولایت و ارزش‌ها اعتقادی ندارد و به آنها کفر می‌ورزد اما در ظاهر طور دیگری عمل می‌کند، بیان کرد: ماهیت نفاق در همه دوران‌ها یکسان است اما در بروز کینه‌ها وآتش افروزی‌ها فرق دارد و یک روز ارزش‌هایی مانند حجاب، مبارزه با فساد و تصویب لایحه‌ی قصاص در دوره امام را نشانه می‌گیرد و یک روز در انتخابات جلوه‌گری می‌کند و یا کسانی در جنگ و صحنه‌های داخلی ماهیت نفاق خود را بروز می‌دهند.

سرهنگ جلائی لازمه‌ی شناخت نفاق جدید را داشتن بصیرت، اطاعت از رهبری و همدلی همه آحاد ملت عنوان کرد وافزود: هرجریان و اتفاقی که وحدت جامعه را هدف قرار می‌دهد، نشان از نفاق دارد، چرا که وحدت مورد نظر امام(ره) بوده است.

وی با اشاره به اینکه نفاق در درون هرحاکمیتی نفوذ می‌‌کند، گفت: کسانی که نمی‌خواهند مشکلات با تکیه بر استعدادهای داخلی و احکام اسلام حل شود، جلوه‌ای از بروز نفاق هستند.

 

ارسال نظرات