خطیب جمعه مه ولات:

بازگشت ۲۷۵ شهید به کشور در شرایطی که تمام اسلام در برابر تمام استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کند، از الطاف الهی است

خطیب جمعه مه ولات ضمن تقدیر از حضور حاکی از بصیرت و شناخت مردم انقلابی تهران در تشییع پیکر شهدا گفت: بازگشت 275 شهید گلگون کفن به کشور در شرایطی که تمام اسلام در برابر تمام استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کند، از الطاف الهی است.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۸۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی میری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مه ولات، اظهار کرد: یک شنبه ۳۱ خردادماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام دکتر مصطفی چمران است، ایشان که متخصصی عالم و عارفی متصل به خدا بود در سال ۱۳۶۰ در منطقه دهلاویه به شهادت رسید.

وی افزود: شهید چمران مجاهدی بود که از جنوب لبنان تا کوه های سر به فلک کشیده کردستان ایران و دشت های پهن خوزستان در راه خدا با دشمنان اسلام مبارزه کرد و سرانجام در میادین جنگ به آرزوی قلبی و دیرینه خود که همان شهادت بود، رسید.

امام جمعه مه ولات با اشاره به اینکه دوشنبه ۱ تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است، تصریح کرد: در چنین روزی در سال ۱۳۶۰ سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پر بار اسلامی و تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی تاسیس شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی میری با اشاره به تشییع باشکوه پیکر ۲۷۵ شهید گلگون کفن در تهران خاطرنشان کرد: باید به مردم انقلابی تهران دست مریزاد گفت که با حضور حماسی خود ثابت کردند که مردم ایران می فهمند و از بصیرت، شناخت و زمان شناسی برخوردارند.

وی اضافه کرد: بازگشت ۲۷۵ شهید غواص و خط شکن به کشور در شرایطی که تمام اسلام در برابر تمام استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کند، از الطاف الهی است.

وی افزود: تیم مذاکره کننده قطعا به پشتیبانی شما مردم و رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی محکم و استوار هستند و هرگز به استکبار جهانی این مدعیان توخالی باج نخواهند داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار