ماهواره ابزاری برای نابودی ارزش های انسانی و اسلامی

امام جمعه موقت نیر گفت: ماهواره امروز به تهدیدی بزرگ برای سلامت خانواده ها تبدیل شده و به عنوان ابزاری در دست دشمنان در جنگ نرم علیه کشورها محسوب می شود
کد خبر: ۸۵۲۹۵۸۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام دوستعلی ربانی امام جمعه موقت نیر در جمع نمازگزاران نیری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی گفت: ماهواره امروز به تهدیدی بزرگ برای سلامت خانواده ها تبدیل شده و به عنوان ابزاری در دست دشمنان در جنگ نرم علیه کشورها محسوب می شود و این ابزار می تواند عامل مهمی در نابودی بسیاری از ارزش های انسانی و اسلامی شود.

امام جمعه موقت نیر گفت: مبارزه همه جانبه با دین، معنویت، اعتقادات، باورها و ارزش ها از اهداف استکبار جهانی در راه اندازی برنامه های ماهواره ای است و آنان می خواهند با این هجمه ها ضمن انحراف جوانان و فروپاشی خانواده ها به تمامی شئون بشریت خدشه وارد سازند.

ویبا اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان با کاستن از دلبستگی‌های دنیایی به خدا نزدیک‌تر می‌شویم، عنوان کرد: ماه رمضان عبادات فراوانی دارد که در صورت آشنایی و عمل به آنها، خدای متعال نورانیت خوبی را به انسان می‌دهد.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه رحمت و برکت است، اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) می‌فرماید: رمضان ماه رحمت، برکت و مغفرت است.

امام جمعه موقت نیر گفت: برکت ماه رمضان به خاطر نزول قرآن و هم چنین شب قدر است که قرآن در آن شب مبارک نازل شده است.

وی با تبریک هفته جهاد کشاورزی بیان کرد: استان اردبیل در زمینه کشاورزی از جمله استان های برتر کشور است و کشاورزی باید مدرن و پیشرفته باشد تا بتوانیم از محصولات کشاورزی بهترین بهره را ببریم.

امام جمعه موقت نیر از اصناف و بازاریان خواست در ماه رمضان حال مردم را رعایت کنند.

حجت الاسلام ربانی همچنین هفته تربیت اسلامی را هم گرامیداشت و اظهار کرد: تبلیغات دینی باید در دورترین نقاط کشور و استان گسترش یابد و مردم با مسائل دینی و شرعی بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظرات