خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان:

باشگاه‌های خصوصی باید نقش فعالتری در توسعه ورزش ایفا کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: امروزه باشگاه‌های ورزشی خصوصی استان باید در بحث ترویج فرهنگ اسلامی کوشا باشند.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۰۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع مدیران و مسئولین باشگاه‌های خصوصی استان افزود: در حال حاضر 315 باشگاه ورزشی خصوصی در رشته های مختلف ورزشی در استان قزوین فعالیت می‌کنند که باید در راستای استعدایابی و پرورش استعدادهای ورزشی موثرتر و ساماندهی شده اقدام کنند.

وی از باشگاه‌های ورزشی به عنوان بستری مناسب برای پرورش استعدادهای ورزشی یاد کرد و گفت: این باشگاه‌ها در صورت بروز رسانی علم و دانش مربیان خود می‌توانند در زمینه معرفی قهرمانان به جامعه ورزش ارزش‌های واقعی خود را نشان دهند.

مشهدی آقایی اولویت قراردادن منافع عمومی و توجه به کیفی سازی خدمات را 2 موضوع مهم ذکر کرد و خواستار توجه باشگاه‌ها به آنها شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه توانمندسازی باشگاه‌های ورزشی در بخش‌های مختلف از جمله نیروی انسانی و آموزشی را یکی از اهداف مهم ورزش استان ذکر کرد و گفت: با همکاری امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان این امر آغاز و ادامه خواهد یافت.

مشهدی آقایی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان یکی از استانهای پیشرو در امر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی؛علاقمند است به منظور مشارکت بیشتر بخش خصوصی در امر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی؛برخی امور از جمله آموزش و مدیریت اماکن ورزشی را به بخش‌های خصوصی حوزه ورزش واگذار کند به شرط آنکه این حوزه ها با ساماندهی بهتر و توانمند کردن خود اعتماد سازی لازم را بوجود بیاورند.

مشهدی آقایی در خاتمه نقش ورزش در سلامت٬ اخلاق و فرهنگ جامعه را مهم و خطیر برشمرد و افزود: امروزه باشگاههای ورزشی خصوصی استان می بایست در بحث ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی کوشا و فعال باشند تا خانواده ها با طیب خاطر بیشتری فرزندان خود را به باشگاهها بفرستند زیرا این باشگاههای ورزشی خصوصی هستند که بعنوان یکی از بازوان پرتوان اداره کل ورزش و جوانان؛میتوانند در بحث توسعه ورزش همگانی و قهرمانی؛مهمترین نقش را ایفا کنند.

 

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها