مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر از تجهیز 60 کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی در نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۱۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، ستاد اسکان فرهنگیان در تابستان 93 مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر ، با حضور اعضای ستاد به ریاست یوسفی سادات مدیر آموزش و پرورش نیر تشکیل جلسه داد.

یوسفی سادات در این نشست با اشاره به اتمام امتحانات نوبت دوم مدارس و فرارسیدن تعطیلات تابستانی و آغاز مسافرت های تابستانی فرهنگیان به استان اردبیل و شهرستان نیر گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری فرد فرد اعضای فعال ستاد اسکان منطقه و مدیران و سرایداران زحمتکش ، بستر های لازم برای پذیرش و جذب میهمانان و مسافرین در تابستان 93 فراهم شود.

وی در ادامه از آماده سازی 60 کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران تابستانی خبر داد و گفت: 6 مدرسه ویژه و 2 مدرسه عادی با تمامی امکانات اقامتی در قالب 60 کلاس، آماده پذیرای مسافرین فرهنگی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر اظهار کرد: آموزش و پرورش نیر در بحث تکریم از خانواده های فرهنگیان سراسر کشور و ارائه خدمات و اسکاندهی، رتبه برتر و کارنامه خوبی را در سطح استان اردبیل دارد.

وی نظارت مستقیم از عملکرد ستاد اسکان و رعایت نظم و رسیدگی به وضعیّت بهداشتی مراکز اقامتی شهرستان و هم چنین استفاده از پتانسیل ها و امکانات موجود برای رفاه حال همکاران و اخلاق مداری در پذیرش و خدماتدهی را از اولویتهای اصلی ستاد اسکان فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر در تابستان امسال برشمرد.

ارسال نظرات