مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مشگین شهر خبر داد;
همزمان با سراسر کشور طرح جوانه ها صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مشگین شهر در 66 پایگاه مقاومت شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۲۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام اکبر تاریخی مسئول تعلیم تربیت ناحیه مشگین شهر در مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین ضمن تشریح طرح جوانه های صالحین از کلیه دست اندرکاران این طرح به ویژه سرگروه ها و فرماندهان حوزه و پایگاه خواست تا اجرای این برنامه را با دقت و اهمیت بیشتر پیگیری نمایند.

وی افزود: برنامه‌های جوانان صالحین برای اوقات فراغت جوانان به منظور تثبیت و انسجام گروه‌های صالحین موجود و جذب و تشکیل گروهای صالحین شکل گرفته است.

وی با اشاره به دغدغه ها مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و فرهنگ سازی گفت: رهبر انقلاب با بیان اینکه فرهنگ در درجه اول قرار گرفته است می فرمایند هنگامی‌که فرهنگ درست شد، سیاست، اقتصاد و سایر امور نیز درست می‌شود.

وی در ادامه افزود: جوانان امروز در یک جنگ فرهنگی تمام عیار قرار گرفته اند به طوری که دشمن با شیوه های مختلف همچون ترویج بی‌بند و باری، پوشش ماهوارها و ترویج مواد مخدر در تلاش است جونان این کشور را از راه بدر کند و به خواسته های شوم و پلید دست یابند.

حجت الاسلام تاریخی با بیان اینکه مساجد و پایگاه های مقاومت سنگرهای جنگ فرهنگی است گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین افتخارات شجره طیبه صالحین این است که برای مقابله هوشمندانه در جنگ فرهنگی دشمن در مساجد وارد عرصه شویم.

وی این طرح را به عنوان مکمل قوی و موثر در جهت افزایش کمی و کیفی حلقات صالحین دانست.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر برگزاری هر چه باشکوه تر این طرح را از رده های مقاومت خواستار شد.

وی تاکید کرد: فرماندهان و سرگروه ها می بایست در اجرای این طرح نهایت تلاش را انجام داده و در جهت هر چه باشکوه تر شدن آن همت نمایند.

ارسال نظرات