بزرگترین جشنواره پرواز “پاراگلایدرها” با حضور پاراگلایدر سواران سراسر کشور بر روی آسمان پل معلق در روز عید فطر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۳۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پاراگلایدر با حضور سید مرتضی علوی عضو هیئت رئیسه ورزش های هوایی کشور، معاون فرماندار ، معاون تربیت بدنی مشکین شهر و مدیرعامل پروژه پل معلق برگزار شد.

در این جلسه سید مرتضی علوی با اشاره یه اینکه حضور وی در مشکین شهر به دعوت مدیرعامل پروژه آقای عباسی نیا صورت گرفته است گفت : طبق بررسی هایی که انجام گرفت و پروازی که انجام دادیم نشان می دهد که فضا و شرایط کاملا آماده می باشد و پتانسیل ها و زیبایی ها و بستر مناسب که در اینجا وجود دارد ما را مصمم نمود تا تعداد زیادی از خلبانان را در اینجا به پرواز درآوریم .

در این جلسه محمد تقی آهنگری معاون فرمانداری مشکین شهرضمن تاکید بر قابلیت ها و زمینه های توریسم ورزشی در مشکین شهر افزود: متاسفانه در گذشته به خاطر کمبود منابع مالی و عدم برنامه ریزی مناسب در این زمینه سرمایه گذاری لازم انجام صورت نپذیرفته است و باید از جاذبه و جذابیت های خداددای و طبیعی که در این شهر وجود دارد به نحو احسن استفاده گردد.

وی با اشاره به افتتاح پل معلق و استقبال گسترده گردشگران ، آن را فرصت و امتیازی دانست که توانایی لازم جهت پیشبرد اهداف گردشگری را دارا می باشد.

وی همچنین از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای پشتیبانی و حمایت از اجرای جشنوراره پاراگلایدر خبر داد و گفت: هر حرکتی که در جهت شناسایی و معرفی جاذبه های مشکین شهر باشد از آن حمایت می کنیم بخصوص در بخش توریسم ورزشی و ورزش های هیجانی که مورد علاقه جوانان می باشد به صورت ویژه از تمامی ظرفیت های اداری جهت حمایت استفاده خواهیم نمود.

در صورت نهایی شدن این جشنواره رکورد پرواز همزمان پاراگلایدرها که قبلا در مریوان با ۱۷۵ پرواز همزمان صورت گرفته بود با حضور بیش از ۲۰۰ پاراگلایدر سوار در شهر توریستی مشکین شکسته شود.

ارسال نظرات