خبرهای داغ:
مدیر کانون فرهنگی شاهد استان قزوین عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی ترم تابستانه کانون فرهنگی شاهد قزوین در 34 رشته آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۹۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

آذر غیاثوند مدیر کانون فرهنگی شاهد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقزوین با اشاره به اینکه ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی تابستانه کانون از بیستم خرداد ماه به مدت 10 روز آغاز شده است، گفت: این کلاس‌ها در دو حوزه قرآنی و هنری است و به متقاضیان علاقمند خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
وی افزود: خواهران و برادران علاقمند، می‌توانند در گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های مختلف قرآنی و هنری این کانون ثبت‌نام کنند.

غیاثوند با بیان اینکه 14رشته در حوزه قرآنی و معارف اسلامی به علاقمندان آموزش داده می‌شود، گفت: الفبای قرآنی، روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، ترتیل، حفظ، احکام، تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه از جمله این رشته‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه 20رشته هنری نیز به هنرجویان آموزش داده می‌شود، افزود: خیاطی، قالی‌بافی، سرمه‌دوزی، ربان‌دوزی، چرم‌دوزی، خوشنویسی و نقاشی از جمله این رشته‌ها است.

مدیر کانون فرهنگی شاهد استان قزوین گفت: خانواده شاهد و ایثارگر و جانبازان 5 درصد به بالا در اولویت نخست ثبت‌نام در کلاس‌های کانون فوق هستند.

وی گفت: ظرفیت پذیرش کلاس‌های آموزشی در رشته‌های قرآنی و معارف اسلامی بیش از 15 تا 30 نفر و رشته‌های هنری نیز 10 تا 13 نفر است.

 

1003/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها