خبرهای داغ:
مسول هئیت رزمندگان سپاه استان قزوین بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه تعالی بخش روح،مبارزه با نفس و رهایی از دنیای مادی است.
کد خبر: ۸۵۲۹۷۱۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

حجت اله مددخانی مسئول هئیت رزمندگان سپاه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه تعالی بخش روح،مبارزه با نفس و رهایی از دنیای مادی است.

وی گفت: امروزه انسان‌ها دچار روزمرگی  روزانه هستند که رهایی از روزمرگی و آرامش قلبی از ویژگی‌های بارزماه مبارک رمضان می‌باشد که نزدیکی با خداوند سبب ایجاد آرامشی در درون انسان‌ها می‌گردد.

مددخانی با اشاره به برنامه‌های هئیت رزمندگان اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و بسیاری در راستای نزدیکی به درگاه احدیت و پیوند معنوی با ملکوت در نظر گرفته شده است که در این میان برنامه "مناجات شب های ماه مبارک رمضان" یکی از این برنامه‌ها را شامل می‌شود.

مسئول هئیت رزمندگان اسلام اضافه کرد: در 15 شب اول ماه مبارک رمضان سخنران این مراسم حجت الاسلام محمد رضا برادران از استان قم و در 15 شب دوم حجت الاسلام سید مهدی خضری از هم استانی‌ها به موعضه می پردازد، حاج علی فرمانی مداحی را به عهده دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شب‌های احیا از واعظین ومبلغین دینی استفاده خواهد شد که علاوه بر آن ،ذکر مناجات الهی ،قرائت دعای جوشن کبیر و روضه خوانی ایام شهادت امیرالمومنین(ع) ار دیگر برنامه های در حال اجرای این مراسم معنوی است.

وی در خاتمه متذکر شد: مراسم شب های احیا از ساعت ده ونیم تا 3 صبح ادامه دارد که در این بین" مسابقه بزرک احکام روزه" در دو بعد اعتقادی و فرهنکی با اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

 

1002/ت30/ب

 

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها