خبرهای داغ:
بیانیه مجمع عالی بسیج طبس:

بی تفاوتی و کم تحرکی آفت جان مدیران شده است

در بیانیه مجمع عالی بسیج طبس آمده است: "آفتی به نام بی تفاوتی و کم تحرکی به جان بعضی از مدیران ما افتاده است و از روحیه جهادی و تلاش دور شده اند، مدیران باید با همدلی و همزبانی و تقویت روحیه تعاون تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند".
کد خبر: ۸۵۲۹۷۵۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در ششمین مجمع عالی بسیج با حضور سردار نظری، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان، مسئولین و بسیجیان، بیانیه ای نیز به شرح ذیل قرائت شد.



بسـم الله الــرحـمن الــرحیــم 


"فرهنگ هویت یک ملت است، ارزش های فرهنگی روح و معنای حقیقی یک ملت است". حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) 


خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که در آستانه ورود به ماه ضیافت الهی و در ایامی که فضای کشور عطر آگین به وجود 275 شهید گلگون کفن غواص خط شکن و دفاع مقدس شده، اولین مجمع عالی بسیج شهرستان طبس در سال1394 با حضور فرهیختگان ومسئولین برگزار شد. 

1- دنیای امروز دنیایی آمیخته به تناقص در عمل و گفتار است قدرت های استکباری مفاهیم والای انسانی از جمله عدالت را به نفع خود مصادره و هر روز توطئه ی جدیدی را رقم می زنند مسئله یمن و تجاوز سردمداران عربستان چیزی نیست که ننگ آن به سادگی از چهره بشریت قابل زدودن باشد. ما بسیجیان ضمن حمایت از خواسته های بر حق مردم انقلابی یمن تجاوز آشکار و زیر پا گذاشتن همه قوانین الهی و انسانی توسط این نوکران استکبار را محکوم نموده و از همه آزادگان جهان می خواهیم در مقابل این ظلم آشکار قیام نمایند.

2- امروزه تهاجم فرهنگی از صحنه رذایل اخلاقی فراتر رفته و کانون خانواده و سبک زندگی اسلامی را نیز مورد هجمه قرار داده است، مسئله طلاق و کاهش ازدواج آفتی است که دشمن به جان ما انداخته است، ما بسیجیان ضمن حمایت از تلاشهای دولتمردان و همه صاحب نظران، خواهانیم که عزم ملی برای حل این مشکلات به وجود آید و جبهه جهادی جدیدی در مبارزه با این آفات گشوده شود. 

3- توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی چیزی نیست که با تکیه بر بنیه ی خارجی قابل تحقق باشد،ما بسیجیان همه امیدمان بعد از خداوند متعال به تلاش روز افزون جوانان این ملت است که با روحیه ی جهادی و تلاش مضاعف، در جهت اقتصاد مقاومتی که مقدمه ی شکوفایی همه جانبه و توسعه ی پایدار میهن عزیزمان است تلاش نمایند و از دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهیم امکانات و ابزار این خواسته ی بر حق را فراهم نمایند.

4- فرزند آوری یکی از مهمترین مجاهدت ها و وظایف زنان می باشد. رهبر فرزانه ما به حق یادآوری می نمایند که باید به این مسئله به صورت ویژه رسیدگی شود. آینده یک ملت بسته به فرزندان و جوانان تربیت یافته در مکتب اهل بیت است. ما بسیجیان از امت شریف میهن اسلامی به ویژه جوانان عزیزمان می خواهیم این بیانات امام خویش را همانند همه منویات ایشان به گوش جان به جامه ی عمل تبدیل نمایند.

5- به نظر امروز آفتی به نام بی تفاوتی و کم تحرکی به جان بعضی از مدیران ما افتاده است و به نظر می رسد از روحیه ی جهادی و تلاش دور شده اند، این مدیران باید با همدلی و همزبانی و تقویت روحیه ی تعاون با دیگر مدیران مسائل و معضلات شهرستان را شناسایی نموده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند. لذا ما بسیجیان ضمن حمایت از همه مدیران پرتلاش، انتظار داریم همه به وظایف انقلابی و پیکار جهادی خود و آحاد مردم شریف شهرستان در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش نمایند و گرنه مسئولیت را به جهادگران واقعی و انقلابی واگذار نمایند.

6- مسئله انرژی هسته ای امروز به نماد عزت و غرور ملی ما مسلمانان ایران تبدیل شده است. خط قرمزهای رهبر عزیزمان موجبات این عزت و قدرت را فراهم آورد. لذا ما بسیجیان ضمن حمایت از مذاکره ی نمایندگان خود با تاسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم.


اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضا توافقنامه کاملا لغو (نه تعلیق) شود.

اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیاز های واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود. 

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.
در خاتمه از خداوند متعال می خواهیم به حق شهیدان گلگون کفن،به حق اشک های مادران و کودکان زجر کشیده ی یمن و به حق مظلومان در بند رژیم صهیونیستی ظلم ظالمان و کید دشمنان را به خودشان برکرداند،و امت همیشه سربلند ما را روز به روز پرتوان تر، آگاه تر و پرتلاش تر نماید. 


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 
دبیرخانه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار