امام جمعه مهریز از وزیر ارشاد اسلامی به خاطر سخنرانی در جشن حضور در یزد و مواضع برخی افراد برای آزادی موسوی و کروبی انتقاد شدید کرد و خواستار تعطیلی روزنامه آرمان شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۷۸۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام علی برهان در خطبه دوم نماز جمعه این شهر در سخنانی با اشاره به دعوت و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد و سخنرانی در جشن حضور سالن شهید پاکنژاد افزود: جنتی با این سخنرانی اش باطن خود را به خوبی نشان داد و باید گفت: «شاید شما خودت دارای مشکل بودی که عده ای دور تو جمع شدند و خواستار آزادی کروبی و موسوی شدند»

امام جمعه یزد اظهار داشت: مسئولان باید با مردم رو به راه باشند و برخی ها امروزه معلوم نیست چه وضعی دارند که به جنگ نظام و انقلاب اسلامی آمده اید.

وی خاطر نشان کرد: عده ای در این کشور می خواهند با آمریکا و اروپا رابطه برقرار کنند اما شعار ما تا قیام قیامت «اشد علی الکفار، رحما بینهم» است.

حجت الاسلام برهان در ادامه به شدت از چاپ کاریکاتور در روزنامه آرمان در خصوص شهدای غواص انتقاد کرد  گفت: در این کاریکاتور در خصوص پاره های جگر امام زمان(عج)، یک عده کرکس را کشیده که دارند به آسمان می روند! و این روزنامه اصلاح طلب 175 فرشته را به کرکس آن مرغ گوشتخوار تشبیه کرده ست.

حجت الاسلام برهان تأکید کرد: ما از مسئولان امر خواهیم در قبال این بی حرمتی یک اقدام جدی برای تعطیلی آن انجام دهند.

وی با انتقاد شدید از وضعیت نظام آموزش و پرورش و دانشگاه ها و بی توجهی به دین و ارزش ها گفت: چرا هر چه فساد است از دانشگاه ها و آموزش و پرورش بلند می شود؟ نظام آموزشی کشور باید از ریشه برداشته شود و از نو بنا شود.

ارسال نظرات