خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

مسئولان به وظایف خود عمل کنند/ حفظ نظام بزرگترین معروف است

استاندار سمنان گفت: يكي از بزرگترين معروف‌ها حفظ نظام جمهوري اسلامي ايران است؛ بنابراين بايد همگي از اين فرصت به بهترين وجه در راستای خدمت به مردم بهره ببريم.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۳۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان، محمد وكيلي در دومين جلسه شوراي اداري شهرستان سمنان آيين تكريم و معارفه فرماندار اين شهرستان كه با حضور مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي در استان و شهرستان در سالن اجتماعات سرپرستي بانك ملي استان سمنان برگزار شد، با بيان اينكه ماه رمضان ماه تذكر و انابه و خير و بركت است، بيان داشت: ‌بهترين تذكر در ماه رمضان رجوع به آيات الهي و احكام خداوند است و اميدواريم همگان بتوانيم با تدبر در آيات الهي توشه و ذخيره خوبي را براي آخرتمان انباشته كنيم.

وي افزود: يكي از بزرگترين معروف‌ها حفظ نظام جمهوري اسلامي ايران است؛ بنابراين بايد همگي از اين فرصت به بهترين وجه در راستای خدمت به مردم بهره ببريم.

وكيلي در ادامه با تقدير از زحمات فرماندار اسبق شهرستان سمنان و تبريك و خوش آمد به فرماندار جديد اظهار داشت:‌ ميدان مسئوليت و انجام وظیفه همانند ميدان دوي ماراتون است و خوشا به حال كساني كه در اين دوي ماراتون زمان، مكان و مسئوليت را بشناسند و به خوبي به وظيفه خود عمل كنند.

وي با بيان اينكه مسئولان بايد سه ويژگي صميمت، صداقت و پشتكار را در قبال مردم داشته باشند، افزود: اگر مردم از مسئولان صداقت ببينند؛ همراه مي‌شوند و اگر صميميت ببينند در كنار مسئولان قرار مي‌گيرد و چنانچه اين دو همراه با پشتكار باشد مي توان با مشاركت و كمك مردم مشكلات را يكي پس از ديگري از پيش روي برداشت.

استاندار سمنان مردم سمنان را مردمي نجيب، بزرگوار و مستحق خدمت خواند و افزود: شهرستان سمنان با مشكلاتي همچون مسئله آب مواجه است که با توجه به از دست رفتن بخش اعظمي از منابع زيرزميني اين امر تشدید شده است.

وكيلي با اشاره به برنامه‌هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت گفت: استان و شهرستان سمنان نياز به آب پايدار دارد كه اين امر با انتقال آب حوزه به حوزه امكان پذير است و مطالعاتي در حوزه انتقال آب از درياي خزر، خليج فارس و سرشاخه‌هاي البرز در حال انجام است كه اين مطالعات بايد به ثمر برسد تا بتوانيم آبي پايدار را براي شهرستان و استان سمنان داشته باشيم.

وی از فرماندار جدید شهرستان سمنان خواست نسبت به احیای بافت فرسوده شهرستان سمنان و توسعه آن توجه ویژه داشته باشد و افزود: شهر سمنان نیازمند توسعه در سطح نیست و باید بافت مرکزی شهر سمنان به منظور پذیرش و اسکان جمعیت در آن متحول شود.

بر اساس این گزارش، در پایان از زحمات حسن سعدالدین در طول سال های خدمت در سمت فرماندار شهرستان سمنان تقدیر و سیدعباس دانایی با حکم وزیر کشور به‌ عنوان فرماندار جدید شهرستان سمنان معرفی شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها