خبرهای داغ:
فرماندار اسبق شهرستان سمنان گفت: آموزش عالي، صنعت گردشگري و توسعه استان و شهرستان از محورهاي و اولويت‌ هاي اصلي است كه بايد مورد اهتمام مسئولان امر قرار گيرد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۴۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان، حسن سعدالدين در دومين جلسه شوراي اداري شهرستان سمنان آيين تكريم و معارفه فرماندار اين شهرستان كه با حضور مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي در استان و شهرستان در سالن اجتماعات سرپرستي بانك ملي استان سمنان برگزار شد، ضمن تبريك حلول ماه رمضان از اينكه در نظام جمهوري اسلامي ايران خدمتگزار مردم است ابراز خرسندي كرد و اظهار داشت: بايد از فرصت‌ها براي خدمت بيشتر به مردم بهره ببريم.

وي با بيان اينكه بايد قدردان مردمي باشيم كه همه هم و غمشان پشتيباني از ايران و لايت فقيه و پشتيباني از نظام ولايي است، افزود: بايد خدمتگذار شايسته اي براي نظام ولايي بدون منت و فخر فروشي به مردم شريف ايران باشيم.

فرماندار اسبق شهرستان سمنان بيان داشت: فرصت‌ها، ايامي است كه در اختيار انسان‌ها قرار داده مي شود كه خود را در مرحله آزمايش بسنجند و بندگي خود را نسبت به خداوند اثبات كنند و اميدواريم بتوانيم بندگي خود را به خداوند اثبات و در راستاي اعتلاي اسلام و ايران و تبعيت از رهبري و اجراي سياستگزاري‌هاي دولت گام برداريم.

سعدالدين عنوان كرد: مدير دولت جمهوري اسلامي ايران فرصت‌ها را نعمت مي‌داند و ظرفيت را بايد قدر بداند تا بتواند اعتماد عمومي را نسبت به نظام و اعتماد مردم نسبت به نظام و كشور را بيشتر كند؛ چرا كه هر چه اعتماد عمومي افزايش يابد باعث افزايش سرمايه اجتماعي مردم و اين سرمايه اجتماعي است كه در حقيقت نظام و سياست‌ هاي نظام را به پيش مي‌برد.

وي با بيان اينكه تلاش ما همواره بر اين بوده است كه رضايت عمومي مردم را جلب كنيم و خدمت به محرومين و بندگان خداوند كه توفيق الهي براي ما بوده است و انشاء‌الله بتوانيم دينمان را از لحاظ شرعي و ديني ادا كنيم، اذعان داشت: تلاش ما در طول خدمت همواره بر اين اصل استوار بوده است كه با خردجمعي اهداف و سياست‌هاي دولت را در راستاي تعالي انسانيت و معنويت انجام دهيم.

فرماندار اسبق شهرستان سمنان در ادامه با اشاره به اينكه افق پيش روي انسان افقي روشن است، گفت: استان سمنان برخوردار از ظرفيت‌هاي بيشماري است كه بايد اين ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود مورد توجه جدي قرار گيرد.

سعدالدين با اشاره به زيرساختهاي مطلوب استان در حوزه‌هاي برق، آب، گاز، جاده، فرودگاه و راه‌آهن خاطرنشان كرد: سه محور آموزش عالي، صنعت گردشگري و توسعه استان و شهرستان از محورهاي و اولويت‌ هاي اصلي است كه بايد مورد اهتمام مسئولان امر قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه 19 پروژه در بحث سفر رياست جمهوري افتتاح خواهد شد، بيان داشت:‌12 پروژه از اين تعداد با پيشرفتي 80 درصدي با اعتبار و هزينه كرد 20 ميليارد توماني در دست اقدام است كه تا زمان سفر رياست جمهوري به اتمام خواهد رسيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها