خبرهای داغ:
عضو ستاد اعتکاف دانش‌آموزی شهرستان شاهرود؛
عضو ستاد اعتکاف دانش‌آموزی شهرستان شاهرود، از ثبت‌نام 200دانش‌آموز پسر و 400 دانش‌آموز دختر، در اعتکاف ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۷۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
مصطفی صدیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی در ماه رمضان سال گذشته، از اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان امسال، در 4 مسجد شاهرود خبر داد.

عضو ستاد اعتکاف دانش‌آموزی شهرستان شاهرود، بابیان اینکه این اعتکاف، به همت اتحادیه انجمن اسلامی، اداره آموزش‌وپرورش و برخی نهادها و دستگاه ‌های شهرستان برگزار می‌شود، از ثبت‌نام اولیه  200دانش‌آموز پسر و 400 دانش‌آموز دختر، در اعتکاف ماه مبارک رمضان خبر داد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شاهرود در نخستین جلسه قرارگاهی مسئولان و معاونان اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان شاهرود، بیان کرد: امروزه دشمن به دنبال تغییر و تخریب هویت ملی، دینی و روحیه انقلابی جوانان است و ما باید نسبت به این امر، هوشیار باشیم.

وی افزود: به‌منظور آشنایی نوجوانان و جوانان اتحادیه انجمن اسلامی با حربه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم، جلسه "از رؤیا تا واقعیت" با محوریت آسیب‌شناسی فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با حضور حجت‌الاسلام بابا حسینی، پژوهشگر این عرصه، برگزار شد.

صدیقی، از اجرای طرح کشوری حفظ و تدبر در "سوره انسان" طی ماه مبارک رمضان نیز یادکرد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شاهرود اعلام کرد: در ماه مبارک امسال، جلسات جزء خوانی قرآن کریم، با حضور استاد برگزار می‌شود و برگزاری ضیافت افطاری، پس از تأمین بودجه توسط خیرین، از دیگر برنامه‌های اتحادیه در این ماه مبارک است.

وی افزود: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، طرح ویژه‌ای نظیر برنامه‌های ورزشی از قبیل شنا، دوچرخه‌سواری و فوتسال، کما فی السابق برای اعضا در نظر گرفته‌شده است.

توضیح و تبیین طرح عضو یابی هدفمند و جشنواره مداد کمرنگ، از دیگر محورهای این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها