اعزام ۶ هزار تیم بهداشتی و درمانی به مناطق مرزی؛

بسیج، پنج هزار کمک‌پرستار تربیت می‌کند

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به تحقق ۲۵ درصدی برپایی تیم‌های اضطراری در کشور در سال جاری از تربیت پنج هزار کمک پرستار خبر داد و گفت‌: امسال ۶ هزار تیم بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار و مرزی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله قائد امینی با بیان اینکه هر برنامه‌ای که در سازمان بسیج مستضعفین انجام می‌شود با هدف حفظ انسجام، ارتقای سطح آمادگی‌ها و افزایش سطح بسیجیان در حوزه‌های مختلف است، عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی به دنبال این است که انسجام را میان نیروهای قدیم و جدید بیشتر و حضور اعضا را منسجم ترکند به شکلی که باعث افزایش سطح جذب در میان مخاطبان شود. 

قائد امینی با اشاره به حضور اعضای بسیج در مواقع اضطراری در میدان‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال حدود 6 هزار تیم بهداشتی و درمانی را به مناطق کم برخوردار مرزی و محروم کشور اعزام می‌کنیم.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به تحقق 25 درصدی برپایی تیم‌های اضطراری در کشور عنوان کرد: برپایی 60 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و اعزام 70 تیم تک تخصصی و جراحی به مناطق محروم از اقداماتی است که در سال جاری انجام دادیم. 

قائد امینی درباره برنامه‌های آتی این سازمان خاطرنشان کرد: نشست استادان بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی، نشست کمیسیون عالی سلامت بسیج، تربیت پنج هزار کمک پرستار برای فعالیت در بیمارستان‌های کشور و برگزاری هفتمین کنگره سلامت در بلایا از برنامه‌هایی است که در سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار