خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه البرز امام رضا(ع):
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه البرز امام رضا(ع) گفت: امروزه بین انسان ها و قرآن کریم فاصله زیادی افتاده است و جهان تشنه یک " فرهنگ دینی" است.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۳۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی سپاه ناحیه البرز امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد:  ماه رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده تا مردم را با ادله روشن در راستای تشخیص حق از باطل راهنمایی کند از سوی دیگر این ماه فرصتی است طلایی برای همه سربازان سبز پوش حریم ولایت تا در جلسات مختلف معنوی، با مفاهیم و معانی قرآن کریم بیشتر آَشنا شوند.

وی افزود: این امر سبب می شود، با همنشینی و انس بیشتر با کتاب الهی، مصادیق عینی و عملی قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی هر یک از مسلمانان پیاده شود.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، توضیح داد: امروزه بین انسان ها و قرآن کریم فاصله زیادی افتاده است در این راستا ضروری است دلهای هر یک از آنان، قرآنی شود تا معارف الهی بیشتر بتواند در دل و جانشان نفوذ کند.

به گفته شجاعی مهر، قرآن چراغ هدایت و راه نجات انسان ها است چرا که با نزدیکی به این کتاب الهی می توان محکم ترو مسلح تر با دشمنان مبارزه کرد.

بزرگترین دغدغه هر جامعه " معضل فرهنگی"  است

شجاعی مهر بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) تنها کسی بود که با کمک و سلاح قرآن، توانست در مقابل یک فرهنگ متعصب و بی سواد انقلاب عظیم اسلامی را بنا کند  ودر ادامه این روند، اکنون 2 میلیارد مسلمان، در جهان اسلام وجود دارد.

 مسئول نمایندگی سپاه ناحیه البرز امام رضا(ع) توضیح داد: امروزه بزرگترین معضل جوامع انسانی به ویژه در اروپا که تبدیل به یکی از معضلات و دغدغه های هر نظامی شده است " معضل فرهنگی جامعه" است در این بین، انس با قرآن و فراگیری معارف آن ،می تواند به این امر توجه و کمک کند چرا که جهان تشنه یک فرهنگ دینی است.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها