مسئول راهیان‌ نور سپاه شهداء آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

پیش بینی بازدید 100هزار خواهر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 100 هزار نفر خواهر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی دیدار کنند.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۴۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، حسنعلی چراغی با بیان این مطلب گفت: سال گذشته 216 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور وارد مناطق عملیاتی آذربایجان غربی شده اند که از این تعداد حدود 60 هزار نفر زن بودند.
 
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال حدود 100 هزار نفر خواهر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی دیدار کنند، افزود: اکثر این نفرات به همراه خانواده عازم این مناطق می شوند.
 
مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از بین راویان راهیان نور حدود 80 نفر راوی، زن هستند که به همراه کاروان های راهیان نور هم به مناطق عملیاتی جنوب و هم مناطق عملیاتی آذربایجان غربی اعزام می شوند.
 
وی به مشکلات موجود در اعزام کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: سال های گذشته مشکل اسکان مهم ترین مشکل بود که امسال با عنایت سردار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی این مشکل رفع شده است و در شهرستان های سردشت و پیرانشهر برای اسکان یک هزار و 500 نفر زائر سرا ایجاد شده است.
 
چراغی تصریح کرد: استقبال بانوان از مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور بسیار زیاد است منتها بنا به دلایل مختلف از جمله محدودیتهایی مانند نبود محل اسکان حضور بانوان کم رنگ بود که امید است امسال شاهد حضور مشتاقانه بانوان در این مناطق باشیم.
 
وی با بیان اینکه حضور بانوان در مناطق عملیاتی جنوب نسبت به شمالغرب بسیار پررنگتر است، افزود: در مناطق عملیاتی جنوب تعداد بانوان شرکت کننده با آقایان برابر است.
 
مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد استانهای دور از آذربایجان غربی و علاوه بر آن به علت اینکه در راستای راهیان نور شمالغرب تازه گام برداشته شده این موضوع تا حدی شناخته شده نیست که پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده شاهد حضور پررنگ بازدیدکنندگان از این مناطق باشیم.
 
چراغی به نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت اشاره کرد و گفت: سال گذشته نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت از اول مهر به مدت 16 روز اجرا شد که نزدیک به 40 هزار نفر بازدید کننده داشت که از این تعداد حدود 12 هزار نفر زن بودند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار