کارگاه آموزشی تأیید محتوا با حضور مسئولین دفاتر تأیید محتوای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در مجتمع لاله این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۴۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان، مسئول تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در این کارگاه آموزشی به اهمیت ورود بسیج به عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: فلسفه تأیید محتوا برای کاهش خطاهای احتمالی در اقدامات حساس فرهنگی می باشد و تأثیرگذاری برنامه های فرهنگی را دوچندان می کند.

وی، هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء توانمندی فرهنگی و تبلیغی بسیجیان، افزایش بصیرت و بینش سیاسی، ترویج اندیشه های امام و رهبری، ترویج فرهنگ بسیجی، توجه به مصالح ملی و پرهیز از تفرقه و رعایت قوانین انضباطی دانست.

در ادامه این کارگاه، علیرضا شریفی، کارشناس تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری با ارائه پرده نگار(پاورپوینت) به تشریح مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته در محتویات فرهنگی نشر و چاپ شده اند پرداخت.

وی، افزود: مفهوم و معنای تایید محتوا شامل حفظ و صیانت از محتویات محصولات فرهنگی، فعالیت ها و عرصه های فرهنگی بسیج است که شامل سیاست گذاری فرهنگی، نشریات ادواری، الکترونیکی، هنرهای نمایشی و غیره می باشد.

این کارگاه آموزشی ، روز چهارشنبه 27خرداد در مجمتع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات