رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر خبر داد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر از اعزام 35 مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان به‌ مناسبت ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۲۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای تقویت معنویات در جامعه دانست و اظهار کرد: مناسبت‌‌های اسلامی به‌ویژه ماه مبارک رمضان از ظرفیت ارزشمندی برای تبلیغ و تبین احکام معارف اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در ادامه از استقرار 35 مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان به‌ مناسبت ماه رمضان خبر داد و افزود: این تعداد خطبا، روحانیون و مبلغین دینی برای تمام مساجد شهری و روستایی، تکایا و حسینه‌ها که زمینه تبلیغ در آنها وجود داشته باشد اعزام شده که در زمینه‌های مختلف دینی و قرآنی، برنامه‌های تبلیغی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به ابزارهای مختلف دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ دینی، مهمترین راه مقابله با دسیسه‌های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام پورقیومی تصریح کرد: خطبا و مبلغان باید خود نیز به مسائل روز آگاه باشند تا بتوانند جامعه و به‌ویژه جوانان به در راه اسلام و دین ناب محمدی(ص) و سیره اهل بیت(ع) هدایت کنند.

وی به حضور بیش از 65 مبلغ و مبلغه در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 35 نفر از این ها در ماه مبارک رمضان مشغول تبلیغ هستند.

ارسال نظرات