خبرهای داغ:
مراسم نشستی صمیمی و کلاس اخلاق با حضور استاد گرانقدر و مسئولین ارشد و کارکنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حسینیه این ستاد برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۷۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخوزستان آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: دو نهاد سپاه و روحانیت برای این نظام بسیار مهم هستند و تلاش دشمن در صدد جدا کردن این دو نهاد مقدس از هم می باشد و لذا مسئولیت سپاه و بسیج و روحانیت برای حفظ اسلام و کشور بسیار سنگین است.

وی درخصوص مبحث اخلاقی حسد که پایه سوزاندن ایمان و تقواست اظهار داشت: ریشه گروه تروریستی داعش همین حسد بود و با رجوع به تاریخچه تشکیل گروه القاعده و داعش متوجه می شویم که کینه و حسد،باعث تشکیل این گروه ها شد.

وی گفت: حسد در سطوح مختلفی می تواند وجود داشته باشد از جمله بیماریهای اخلاقی که درمانی سخت تر و پیچیده تر از بیماریهای جسمانی دارند و لذا ماه رمضان فصل درمان این بیماریهاست.

آیت الله کعبی در ادامه بیان داشت: رمضان ماه خود سازی و بندگی در برابر خداست و پیام این ماه مبارک تقواست

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اسلام شناسی تشریح کرد: در غرب مدل هایی از اسلام مطرح است یک مدل اسلام سنتی که شامل محافظه کاری است و از اشکالات این مدل،تحجر است . جریان بعدی اسلام سکولار و لیبرال که نگاهش نگاهی فردی به اسلام است و مکتبی بشری دارد ،ازجمله خصوصیات این اسلام،دین منهای پیشرفت و عرفان است و نیز جریان بعدی اسلام ، اسلام افراطی است که بنام اسلام در صدد براندازی و ریشه کن کردن آن است مثل گروه داعش که در منطقه با رعب و وحشت دنبال ریشه کنی اسلام ناب محمدی هستند.

آیت الله کعبی در پایان اسلام واقعی را چنین توصیف کرد: اسلام واقعی سعی دارد گذشته،حال و آینده را با هم آمیخته و نتیجه این تفکر اسلام تمدن ساز و بیدار گر خواهد بود و در سایه آن می توان پیشرفت علم و ایمان را داشت و جاهلیت را از بین برد و آسایش و رفاه و امنیت و صلح جهانی را بر پایه اسلام واقعی پیاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها