کاوه گلستان عکاس و فیلمبردار بی بی سی فارسی در جریان همراهی با تیم خبری این شبکه در جریان تهاجم آمریکا و انگلیس به عراق ...
کد خبر: ۸۵۳۰۲۱۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

خبرگزاری بسیج –سرویس اخبار ویژه

روزنامه‌ی شرق مستند زندگی عکاس ارگان خبری سلطنتی انگلستان را تبلیغ نمود و نوشت :««از سایه درآمدگان»، مستندی درباره زندگی تا مرگ کاوه گلستان، عکاس مطبوعاتی ایران است که این‌روزها آخرین مراحل تولید را پشت‌سر گذاشته. رضا صورتی، نویسنده و کارگردان این فیلم، درباره این مستند می‌گوید: «روایت ما در این فیلم، روایتی از بیرون ماجراست؛ روایتی است که به‌واسطه انتخاب‌های عکاس صورت گرفته. از میان انتخاب‌های او بار دیگر دست به انتخاب زده‌ایم، دراین‌بین، درحالی‌که انفجار لحظه‌ها تاریخ را می‌شکافد، ما از بیرون نظاره‌گرانی صبور خواهیم ماند که تنها شرحی از وضعیت موجود ارائه می‌دهیم»»

گفتنی است کاوه گلستان عکاس و فیلمبردار بی بی سی فارسی در جریان همراهی با تیم خبری این شبکه در جریان تهاجم آمریکا و انگلیس به عراق بر اثر انفجار مین کشته شد! وی در عین حال جاسوس سرویس اطلاعاتی بریتانیا و از خانواده‌ای فاسد و ضدانقلاب بود. به نظر می‌رسد به راحتی می‌توان ارتباطات پشت پرده‌ی روزنامه‌ای که در جریان فتنه‌ِ آمریکایی صهیونیستی 88 در نقش پشتیبان مطبوعاتی ضدانقلابیون و جریانات برانداز افراطی بازی می‌کرد را درک نمود.

ارسال نظرات