خبرهای داغ:
شاه امیریان
رییس شورای راهبردی اقشار بسیج سپاه فجر:
سرهنگ شریفی گفت: امیدواریم این شورا بتواند با ارائه طرح‌های نو و خلاقانه به مجمع عالی بسیج، گام‌های مؤثری برای پیشرفت هر چه بیشتر انقلاب اسلامی بردارد.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رییس دبیرخانه شورای راهبردی اقشار بسیج سپاه فجر فارس در نشست جلسه شورای عالی بسیج رسانه فارس گفت: با توجه به این‌ که این استان در حوزه رسانه جایگاه مهمی در کشور دارد، انتظار این است که بسیج رسانه فارس نقش خود را در استان و کشور به‌ خوبی ایفا کند.

سرهنگ مهدی شریفی افزود: شورای عالی بسیج رسانه، نقش مهم و مؤثری در فعالیت اصحاب رسانه استان فارس دارد از این‌رو ضروری است این شورا با همیاری اهالی رسانه، راهکارهایی برای رفع مشکلات جامعه به مدیران و دستگاه‌های اجرایی ارائه کند.

وی بیان کرد: شورای عالی بسیج باید به‌عنوان خط‌شکن در عرصه اجتماع عمل کند و امیدواریم این شورا بتواند با ارائه طرح‌های نو و خلاقانه به مجمع عالی بسیج، گام‌های مؤثری برای پیشرفت هر چه بیشتر انقلاب اسلامی بردارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس نیز در این نشست به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه سپری در برابر بلایا و آفات دنیاست و عذاب آخرت را از انسان دور می‌کند.

حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی بابیان این‌که دین اسلام شرایط سعادت بشر را فراهم کرده است، افزود: با روزه گرفتن نفس انسان متعالی می‌شود و شایسته است همگان از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان برای سعادتمند شدن خود بهره گیرند.

در این آیین که با حضور اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان فارس برگزار شد، محمد عسلی مدیرمسئول روزنامه عصر مردم به‌عنوان رئیس و عزیزالله قهرمانی، مسئول خبرگزاری فارس و روزنامه‌های جوان و رسالت در این استان برای مدت دو سال به‌عنوان نایب‌ رییس شورای عالی بسیج رسانه استان فارس برگزیده شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در دومین جلسه شورای عالی بسیج رسانه این استان در شیراز اظهار داشت: بسیج رسانه باهدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فکری و عملی صاحب‌ نظران بسیجی تأثیرگذار در رسانه‌های این استان و انسجام هر چه بیشتر اهالی بسیجی رسانه‌ها تشکیل ‌شده است.

میلاد امیری‌نژاد افزود: ارائه ایده‌هایی که تاکنون مغفول مانده و ارائه راهکار برای تحقق عملی منویات رهبر معظم انقلاب و اقتضائات رسانه‌ای از دیگر اهداف بسیج رسانه این استان است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی شورای عالی بسیج رسانه استان فارس کوشش کرده‌ایم برای عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف و آرمان‌های والای نظام از ظرفیت، توانمندی و قابلیت‌های صاحبان رسانه، فکر و ایده در این استان بهره گیریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس اضافه کرد: بر این باوریم که جذب، سازمان‌دهی، هماهنگی، مهندسی محتوایی، ظرفیت‌افزایی و تکریم رسانه و اصحاب آن برای تحقق جامعه اسلامی از نیازهای امروز جامعه در مقابله با جنگ نرم است.

امیری‌نژاد در بخش دیگری از مطالب خود اظهار داشت: این سازمان امسال برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده که محوریت آن‌ها تکریم و کرامت فعالان رسانه‌ای استان فارس است.

وی گفت: در روز خبرنگار امسال (17 مرداد) از سند ملی منشور اخلاقی اصحاب رسانه که برای نخستین بار در کشور در استان فارس تهیه و تدوین‌ شده، رونمایی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها