معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت پاکسازی پارک های لرستان از وجود قلیان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۸۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، شاهرخی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی لرستان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، ضمن انتقاد از رواج مصرف قلیان در پارک ها گفت: سال گذشته اقدام خوب را فرمانداری نیروی انتظامی و معاونت اجتماعی اقدام خوبی را برای پاکسازی پارک ها از قلیان انجام دادند که امسال هم انتظار داریم این اقدام صورت بگیرد.

وی ضمن انتقاد از کشتار دام در ورودی های استان خواستار قاطعیت دامپزشکی برای برخورد با عوامل این اقدام شد و افزود: دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی می بایست راهکار اجرایی برای مقابله با کشتار دام در ورودی های استان ارائه دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: فلسفه حضور ما در این مسئولیت ها برای حل مشکلات است و با ین حال انتظار داریم که دامپزشکی استان در حداقل زمان مشکلات موجود در کشتارگاهها را با اولویت بندی کارها حل کند.

شاهرخی با اشاره به اجرای طرح شهر سالم در دوره چگنی بیان کرد: پول و اعتباری که در راستای اجرای طرح شهر سالم در دوره چگنی اختصاص می یابد به صورت هدفمند هزینه شود.

وی با اشاره به تصویب کلیات سند ملی تغذیه ویژه استان لرستان در شورای سلامت استان اظهار کرد: جزئیات این سند در جلسه آینده این شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال نظرات