جانشین حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا(ع):

اتاقهای فکر جبهه استکبار، راهبرد جنگ چابک علیه ایران را در پیش گرفته اند

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا(ع)گفت:دشمنان اسلام به این نتیجه رسیدند که اگر با ایران مقابله نکنیم، اسلام تا قلب اروپا گسترش می یابد.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۹۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فاضلی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران در تمام اتاقهای فکر خود در مسیری حرکت می کنند که ما در مقابل سه جریان عمده قرار داده است.

وی بیان کرد: به عقیده اکثر کارشناسان داخلی و خارجی جنگ نظامی مستقیم با ایران هزینه بردار و مخاطره انگیز است و به همین جهت دشمن قصد دارد تا جنگهای نیابتی در کشورهای اسلامی را به مرزهای ایران نزدیک کند.

فاضلی به کارگردانی آمریکائی ها در جنگهای نیابتی اشاره کرد و افزود: گروههای تروریستی داعش و النصره زائیده آمریکائی ها است که با دلارهای نفتی عربستان و قطر و کمک ترکیه و برخی شیوخ فاسق عرب، مسلمانان را به جان هم انداخته تا ضمن اختلاف و تفرقه بین مذاهب اسلامی به اهداف نامشروع خود دست یابد.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: یکی از ادعاهای داعش حمله به جمهوری اسلامی ایران است که این ادعاها در راستای زمین گیر کردن ایران در جنگ چابک است، اما با پاسخ سخت فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح مواجه شد که« اگر داعش در ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران رویت شود با آنان مقابله خواهیم کرد».

وی جریان دوم جبهه استکبار علیه نظام اسلامی ایران را مذاکرات هسته ای عنوان کرد و افزود: در این جریان عده ای معتقدند که توافقی صورت نخواهد گرفت و عده ای هم اصرار دارند که گفتگو ها به هر قیمیتی باید به ثمر بنشیند و دسته سوم هم بر این باورند که گفتگوی عاقلانه بدون هر امتیاز دهی و با حفظ عزت ملت ایران ادامه یابد.

فاضلی ادامه داد: در مذاکرات هسته ای نباید از کنار برخی موارد به سادگی عبور کرد و باید نظرات رهبری و خطوط قرمز نظام تا مین شود.

وی تقویت سه محور را در داخل ضروری دانست و گفت: باید مسیر تولید را تغییر داده و از واردات بی رویه کالاها جلوگیری شود تا بخش تولید در کشور فعالتر شود.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: کنترل و نظارت بر امور بانکی و انظباط مالی در دستگاههای اجرایی و همچنین نظارت بر بازار کسب و کار دو مقوله مهمی است که باید مسئولان امر توجه و اهتمام ویژه ای به آن داشته باشند.

فاضلی یاداور شد: تمام تحریمهای دوران دفاع مقدس به مراتب سخت تر از تحریمهای امروز بود اما رزمندگان اسلام با ایمان به وعده الهی و تکیه بر توان داخلی توانستند ۴۴ کشور دنیا را در عراق زمین گیر کنند و حتی یک وجب از خاک این کشور را به بیگانگان ندادند.

وی جریان سوم را جنگ فرهنگی علیه ملت ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام در فضای مجازی و در شبیخون فرهنگی، فرهنگ ملت ایران را هدف قرار دادند تا بتوانند نسلهای بعدی انقلاب را نسبت به ارزشهای دینی و الهی و آرمانهای انقلابی سست و بی اراده کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها