نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آموزش آحاد مردم از مهمترین راه ها برای جلوگیری از آسیب ها است.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۱۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: امام جمعه یزد آیت الله ناصری امروز در دیدار با مدیران و کارکنان اورژانس این استان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان آن را سرآغاز سال معنوی و عبادی ذکر کرد و افزود: باید همه از فیوضات این ماه بهره مند شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه حرفه کارکنان اورژانس ظریف و حساس است اظهار داشت: گاهی امید یک بیمار یا خانواده او به اورژانس است که با حضور به موقع نجاتگر جان یک انسان نجات می یابد و باید به گونه ای عمل شود که این امید به ناامیدی تبدیل نشود.

امام جمعه یزد با اشاره به معنویت کار یک امدادگر یا شخص فعال در اورژانس عشق خدا به این دسته از بندگان خیرخواه را یادآور شد و از کارکنان اورژانس خواست با در نظر گرفتن رضای الهی در نجات جان یک بیمار حداکثر تلاش خود را داشته باشند و حتی اگر یک دشمن نیازمند کمک بود دریغ نکنند.

استفاده از رسانه های مختلف و چاپ و توزیع مباحث آموزشی برای آگاهی بخشی جامعه دیگر موضوعی بود که آیت الله ناصری اهتمام بیشتر بر روی آن را خواستار شد.

ناصری همچنین از کارکنان اورژانس خواست با زبان نصیحت گونه به بیماران یا اطرافیان آنها تهدیدات برخی از اقدامات خطر آفرین گوشزد کنند تا در جامعه و خانواده ها شاهد مشکلات و صدمات ناشی از بی احتیاطی ها و سهل انگاریها نباشیم.

ارسال نظرات