خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: قم بخشی از شهدای هفتم تیر را در خود جای داده و برخی از محل‌ها و کوچه‌ها به نام این شهدا مزین شده است به همین علت باید در زمینه گرامیداشت هفت تیر پیش‌رو باشد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۱۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی هر سال به مناسبت هفتم تیر بر سر مزار شهدا حضور می‌یابند اظهار کرد: قم بخشی از شهدای هفتم تیر را در خود جای داده و برخی از محل‌ها و کوچه‌ها به نام این شهدا مزین شده است به همین علت باید در زمینه گرامیداشت هفت تیر پیشرو باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان دفن شده‌اند ابراز کرد: حضور خانواده شهدا همزمان با شب هفتم تیر در صدا و سیما، سرکشی از خانواده‌های شهدا در روز هفتم تیر و حضور بر سر مزار شهدا در روز هشتم تیرماه می‌تواند نتایج مناسبی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا داشته باشد.

بیطرفان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ویژه در مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان باید با حضور گسترده‌تر اقشار مختلف برگزار شود و یکی از شخصیت‌های برجسته در این مراسم به ایراد سخن بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های ملی در زمینه گرامیداشت هفتم تیر برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند عنوان کرد: صدا و سیمای استانی قم نیز ظرفیت‌های مناسبی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم انعکاس مطلوبی در اخبار و فعالیت‌ها داشته باشیم.



ارسال نظرات