جلسه افتتاحیه ی برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه ی زنجان برگزار شد

با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ی سپاه ناحیه زنجان ، مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در محل حسینیه ی امام هادی(ع) ستاد ناحیه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۲۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، در ابتدای این برنامه حجت الاسلام فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زنجان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای بندگی و تقویت بنیه ی ایمان و افزایش بصیرت دینی دانست .

وی از برگزاری برنامه های عقیدتی در سپاه ناحیه ی زنجان ابراز رضایت نموده و بر هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها تاکید نموده و از همه ی کارکنان خواست که در برنامه های ماه مبارک رمضان حضور فعال داشته باشند و از لحظه به لحظه ی این ماه بهره مند شوند .

وی ماه مبارک رمضان را سرشار از خیر و برکت برای روزه داران دانست و بر بهره مندی بیشتر از لحظات این ماه مبارک تاکید کرد .

در ادامه این برنامه جناب سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، با اشاره به آیات و روایات به بیان عظمت و ارزش ماه مبارک رمضان و جایگاه روزه و روزه داری در دین مقدس اسلام پرداخت .

وی در ادامه با اشاره به فواید و آثار روزه ، توصیه هایی در جهت بالا بردن روحیه ی ایمان و معنویات و فیوضات این ماه مبارک نمود .

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) در ادامه با اشاره به مسائل روز بر تقویت بیش از پیش بنیه عقیدتی و معرفتی کارکنان تاکید نمود.

حسینی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به تشییع شهدای غواص در تهران افزود : یاد شهدا در دل مردم نهادینه شده است و شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس در تاریخ جاودانه خواهند بود .

ارسال نظرات