خبرهای داغ:
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی؛

بسیج سازندگی به طرح های خود اشتغالی تسهیلات کم بهره می دهد

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی از اعطای بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های خوداشتغالی بسیجیان استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۵۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان شمالی، دانیال نقویان، مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی با اشاره به این که بسیج سازندگی خراسان شمالی افزون بر ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغال بسیجیان ارائه می دهد، گفت: این تسهیلات کم بهره در راستای اجرای طرح های خوداشتغالی و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری ارائه می شود.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات مزبور در نشست مدیر صنایع کشاورزی، مشاور و رئیس جهاد کشاورزی در امور زنان، مدیریت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان مختلف مصوب شده و اجرای آن نیز اکنون آغاز شده است.

نقویان با بیان این که در نشست قرارگاه جهاد اقتصاد مقاومتی با دستگاه های فوق مقرر شده تا افراد بسیجی دارای مجوز در زمینه صنایع تولید ترشی و شوری جات، صنایع لبنی، صنایع خنک کن میوه و بسته بندی حبوبات و خشکبار اقدام به دریافت این تسهیلات کنند، اضافه کرد: افراد متقاضی و دارای شرایط می توانند در مدت یک ماه برای دریافت این تسهیلات درخواست های خود را ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی اظهار داشت: معرفی طرح ها توسط بسیج سازندگی نواحی انجام شده و پس از آن به متقاضیان تسهیلات مربوط اعطا خواهد شد.

به گفته وی افزون بر طرح های فوق الذکر، سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی در قالب این برنامه به طرحهای ایجادی و یا طرح هایی که مدت زمان زیادی غیر فعال بوده اند نیز تسهیلات با بهره کم پرداخت می کند و متقاضیان می توانند برای دریافت آن درخواست خود را ارائه دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار