ماه مبارک رمضان بهار خودسازی و معنویت است

امام جمعه شهرستان میناب گفت: ماه مبارک رمضان بهار خودسازی است که معنویت در آن اوج می زند.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۷۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران سپاه ناحیه میناب گفت: ماه مبارک رمضان بهار خودسازی است که معنویت در آن اوج می زند و ما باید بهره مندی های کافی را در این ماه مبارک ببریم و با کوله باری پر این ماه مبارک را به پایان برسانیم.

امام جمعه میناب با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان از اهمیت اخلاق در زندگی گفت و افزود: ما باید در تمامی مراحل زندگی دارای اخلاق پسندیده باشیم همانگونه که پیامبر بزرگ اسلام با اخلاق خود خیلی از جنگ ها و درگیرهای قومی قبیله ای اعراب را خنثی کرد و باعث دوستی و محبت بین اقوام و قبایل گردید که خود باعث گسترش دین اسلام بود.

معتمدی فر با توجه به خطبه های نهج البلاغه اظهار داشت: حضرت علی (ع) به گونه ای زندگی می کرد که بسیاری از مسلمانان شیفته و مرید آن حضرت بودند و باید در روز چند بار حضرت را ملاقات می کردند که این موضوع نیز به اخلاق و رفتار و برخورد حضرت علی(ع) با مردم بود.

وی خاطر نشان کرد: ما بعنوان یک مسلمان بخصوص شیعه حضرت علی(ع) وظیفه داریم اخلاق و برخوردمان به گونه ای باشد که در جامعه الگو باشیم و همیشه در جامعه دنباله رو راه امامت و ولایت باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار